Aerox-Evo70 No Title 28 November 2006 #81 ik heb mijn 3 jaar oude evo wel 10 van zulke warmlopers gehad, en de wand was na het honen nog perfect. koop nou evg cilinders mensen...
ik heb mijn 3 jaar oude evo wel 10 van zulke warmlopers gehad, en de wand was na het honen nog perfect. koop nou evg cilinders mensen...
Jaspah Nu ook een GC slet.. 28 November 2006 #82 RoP#6 said: dus denk contact op nemen en klaar Click to expand... Idd. Hoop voor je dat je het vergoed krijgt, en zo niet... jammer. Zullen we nu ophouden met discussieren erover enzo ? het gaat eigenlijk nergens meer over. case closed
RoP#6 said: dus denk contact op nemen en klaar Click to expand... Idd. Hoop voor je dat je het vergoed krijgt, en zo niet... jammer. Zullen we nu ophouden met discussieren erover enzo ? het gaat eigenlijk nergens meer over. case closed
A-Bizar - 29 November 2006 #83 Marco_v_W said: dude, denk je nou echt dat ik niet weet hoe je met zulke cilinders om moet gaan ?x| Click to expand... Het was advies. En dude zeg je maar tegen de verstrekker van je zakgeld als je te weinig krijgt.
Marco_v_W said: dude, denk je nou echt dat ik niet weet hoe je met zulke cilinders om moet gaan ?x| Click to expand... Het was advies. En dude zeg je maar tegen de verstrekker van je zakgeld als je te weinig krijgt.