Goede vervangings as 2fast cillinder.

Status
Not open for further replies.
En via Tedeschi zelf? Meende dat hij niet aan particulier verkocht maar je kan altijd proberen als je uitlegt dat ze hier bijna niet leverbaar zijn.
 
En via Tedeschi zelf? Meende dat hij niet aan particulier verkocht maar je kan altijd proberen als je uitlegt dat ze hier bijna niet leverbaar zijn.

Tja ten eerste moet ik dan op jacht gaan naar gegevens van hem. en ten 2de wat denkje dat dat kost om 1 krukas uit italie te versturen. en hij verkoopt alleen maar hele sets je moet dan een extra bedrag neerleggen om het setje te verbreken.

Dan zou het asje wel eens 500 euro gaan kosten:X
 
Ging het hier nou om Mina of Pia ? :S

Euroscooters heeft iig. Mina as op voorraad (en voor de liefhebbers de Pia 2fast cili).

Twins had iig beide assen nog liggen, en kwa cilinders weet ik hun voorraad niet.
 
stimmt, maar john had al contact gehad met twins. En die wouden 100 euro meer voor de as hebben dan de standaardprijs, dus 425 euro voor een krukas, dan kan je dus net zo goed een krukas ombouwen met een dure malossi drijfstang die niet doormidden knapt.
 
het nut vertelt hij nu al in bijna elke post... 2 fast asjes zijn kut leverbaar en fabrizi al helemaal.

joh :rolleyes: als jij totaal nog meer geld dan een 2fast krukas uitwil geven voor een 44 slag krukas, succes... (dan wacht ik liever 2 weekjes langer)
 
joh :rolleyes: als jij totaal nog meer geld dan een 2fast krukas uitwil geven voor een 44 slag krukas, succes... (dan wacht ik liever 2 weekjes langer)

maar dat doet hij dus niet vertelt hij. angezien hij een kapotte as goedkoop kocht of al heeft en hij een 2f4r drijfstang bij de cil krijgt.
isti mischien 250 euro kwijt voor een 44 as + dat hij em vrij snel in huis heeft.
en het zijn egt geen 2 weekjes die je op zoown as moet wachten
 
opletten jij, 250 euro +!!! balanceren (neem aan dus dat fred motoren dat niet meerekent?!) , is net zo duur als zoon 2fast krukasje...
 
tering eh, die jongen maakt die keuze toch zelf. Als hij dat wil doen doet hij dat, het werkt netzo goed.

En misschien pakt het wel postief uit (minder gewicht?)
 
Tja ten eerste moet ik dan op jacht gaan naar gegevens van hem. en ten 2de wat denkje dat dat kost om 1 krukas uit italie te versturen. en hij verkoopt alleen maar hele sets je moet dan een extra bedrag neerleggen om het setje te verbreken.

Dan zou het asje wel eens 500 euro gaan kosten:X

www.trteam.it

Verzendkosten zijn 11.20 naar Italie, terug was bij mij toen op garantie

En hoe kom je bij 500 euro en die complete sets als je het niet eens gevraagd hebt? Hij verkoopt ook gewoon losse drijfstangen en inlaatsetjes enzo.
 
Ik heb ook wel eens contact gehad, alleen voor een simpel iets vroeg hij ook al 50eu verzendkosten..

Hij verkoopt zoals gezegt gewoon dingen los..
 
Ik heb ook wel eens contact gehad, alleen voor een simpel iets vroeg hij ook al 50eu verzendkosten..

Hij verkoopt zoals gezegt gewoon dingen los..

Mij is gezegt alleen als je meer geld neer legt.

Idd verzenden is duur omdat hij alleen verzekerd wil verzenden

www.trteam.it

Verzendkosten zijn 11.20 naar Italie, terug was bij mij toen op garantie

En hoe kom je bij 500 euro en die complete sets als je het niet eens gevraagd hebt? Hij verkoopt ook gewoon losse drijfstangen en inlaatsetjes enzo.

Gast hou je even stil ofzo als je niet weet waar je over praat.
Denk je dat ik die info uit me duim zuig ofzo? tuurlijk heb ik dat rond gevraagd vragen. mij is verteld dat hij alleen met een meer prijs een setje verbreekt.

Die 11,20 kan je vergeten. Verzekerd versturen van uit belgie is al 23,20

opletten jij, 250 euro +!!! balanceren (neem aan dus dat fred motoren dat niet meerekent?!) , is net zo duur als zoon 2fast krukasje...

Ik neem aan dat dat er wel bij in zit. ik vraag ofze een krukas willen verbouwen naar een 44 mm slag. als ze hem dan niet balanceren dan is het in mijn ogen half werk


joh :rolleyes: als jij totaal nog meer geld dan een 2fast krukas uitwil geven voor een 44 slag krukas, succes... (dan wacht ik liever 2 weekjes langer)

Niet meer geld dus....

Ging het hier nou om Mina of Pia ? :S

Euroscooters heeft iig. Mina as op voorraad (en voor de liefhebbers de Pia 2fast cili).

Twins had iig beide assen nog liggen, en kwa cilinders weet ik hun voorraad niet.

Pia, twins had er nog maar 1 en die was 439,- omdat hij er 2 bij tedeshi moest bestellen. en heel duur waren ivm verzenden. als ik die van twins zou kopen zou dat versturen worden en twins verstuurd alleen verzekerd dus daar komt dan nog eens 11,20 bij. dus zit ik aan het wonderbaarlijke bedrag van 450,- euro.....

Ik heb stad en land afgebeld en niemand (behalve twins) had er nog 1 of kon er aan komen....

Ik weet niet waar ik over praat? Ik heb mijn cilinder toen vergoed gekregen van hem dus moest ik hem opsturen. Dat kostte mij 11.20 euro. Wat het vanuit Italie kost weet ik niet omdat dat onder garantie was wat ik al zei.

Als je nou eens niet zo veel naar andere luisterd en gewoon eens een mail stuurd. Wat heb je te verliezen? Nee heb je, ja kun je krijgen...


Dat jij een nou onverzekerd een cillinder verstuurd van 660,-

En wat hij betaald voor het terug sturen weet je helemaal niet. dus zeur AUB niet...

Juist is het goed om "eens" naar andere te luisteren. cker als het om dat soort bedragen gaat.

balanceren is wat anders dan uitklokken...

bij balanceren boren ze gaten in je as en vullen ze dit bv op met wolfraam.

Ik mag er toch wel vanuit gaat dat een fredmotoren mij daar wel advies over geeft? en weet waar ze mee bezig zijn?
 
Last edited:
Mij is gezegt alleen als je meer geld neer legt.

Idd verzenden is duur omdat hij alleen verzekerd wil verzenden



Gast hou je even stil ofzo als je niet weet waar je over praat.
Denk je dat ik die info uit me duim zuig ofzo? tuurlijk heb ik dat rond gevraagd vragen. mij is verteld dat hij alleen met een meer prijs een setje verbreekt.

Die 11,20 kan je vergeten. Verzekerd versturen van uit belgie is al 23,20

Ik weet niet waar ik over praat? Ik heb mijn cilinder toen vergoed gekregen van hem dus moest ik hem opsturen. Dat kostte mij 11.20 euro. Wat het vanuit Italie kost weet ik niet omdat dat onder garantie was wat ik al zei.

Als je nou eens niet zo veel naar andere luisterd en gewoon eens een mail stuurd. Wat heb je te verliezen? Nee heb je, ja kun je krijgen...
 
Ik neem aan dat dat er wel bij in zit. ik vraag ofze een krukas willen verbouwen naar een 44 mm slag. als ze hem dan niet balanceren dan is het in mijn ogen half werk

Niet meer geld dus....
balanceren is wat anders dan uitklokken...

bij balanceren boren ze gaten in je as en vullen ze dit bv op met wolfraam.
 
Ik vind dit wel zòn loos topic, koop gewoon ergens een asje of verbouw hem. In de eerste page staan de mogelijkheden al beschreven en we zijn nu al bij pagina 4....

en over dat verzenden @ John G, onder welke steen kom je vandaan? Verzenden door de EU kost tegenwoordig geen flikker meer, dat Twins jou dat wijs maakt en je die as voor een dikke prijs wilt aaansmeren is wat anders. Tedeschi kun je zo mailen en is echt niet niet 1 of andere mongool die meer dan 50 euro voor verzenden gaat rekenen van een asje, anders probeer je zelf eerst wat dan alleen maar naar anderen te luisteren...
 
Last edited:
balanceren is wat anders dan uitklokken...

bij balanceren boren ze gaten in je as en vullen ze dit bv op met wolfraam.

Ik mag er toch wel vanuit gaat dat een fredmotoren mij daar wel advies over geeft? en weet waar ze mee bezig zijn?

Ik weet niet waar ik over praat? Ik heb mijn cilinder toen vergoed gekregen van hem dus moest ik hem opsturen. Dat kostte mij 11.20 euro. Wat het vanuit Italie kost weet ik niet omdat dat onder garantie was wat ik al zei.

Als je nou eens niet zo veel naar andere luisterd en gewoon eens een mail stuurd. Wat heb je te verliezen? Nee heb je, ja kun je krijgen...


Dat jij een nou onverzekerd een cillinder verstuurd van 660,-

En wat hij betaald voor het terug sturen weet je helemaal niet. dus je weet idd niet waar je over praat...

Juist is het goed om "eens" naar andere te luisteren. cker als het om dat soort bedragen gaat.

Ik vind dit wel zòn loos topic, koop gewoon ergens een asje of verbouw hem. In de eerste page staan de mogelijkheden al beschreven en we zijn nu al bij pagina 4....

en over dat verzenden @ John G, onder welke steen kom je vandaan? Verzenden door de EU kost tegenwoordig geen flikker meer, dat Twins jou dat wijs maakt en je die as voor een dikke prijs wilt aaansmeren is wat anders. Tedeschi kun je zo mailen en is echt niet niet 1 of andere mongool die meer dan 50 euro voor verzenden gaat rekenen van een asje, anders probeer je zelf eerst wat dan alleen maar naar anderen te luisteren...


Gast lees nou eens!!

Als je een pakketje verstuurd door europa met verzekering is het wel duur... alleen uit belgie was mijn 2fast al 23,20 aangetekend...

Trouwens jouw reactie voegt helemaal niks maar dan ook echt helemaal niks toe aan dit topic! over loosheid gesproken....
 
Last edited:
Ik mag er toch wel vanuit gaat dat een fredmotoren mij daar wel advies over geeft? en weet waar ze mee bezig zijn?

Dat jij een nou onverzekerd een cillinder verstuurd van 660,-

En wat hij betaald voor het terug sturen weet je helemaal niet. dus je weet idd niet waar je over praat...

Juist is het goed om "eens" naar andere te luisteren. cker als het om dat soort bedragen gaat.

Gast lees nou eens!!

Als je een pakketje verstuurd door europa met verzekering is het wel duur... alleen uit belgie was mijn 2fast al 23,20 aangetekend...

Trouwens jouw reactie voegt helemaal niks maar dan ook echt helemaal niks toe aan dit topic! over loosheid gesproken....

Je zit wel iedereen af te kakken dat ze moeten luisteren maar luister nou zelf eens man.

Als er mensen zijn die spullen opsturen naar italie en die betalen er 11€ nogwat voor dan is het toch zo.

Hij heeft een 2fast cilinder naar daar gestuurd. Verzendkosten retour betaalde tedeshi. hij weet dus echt wel waar hij over spreekt.

En ipv hier te liggen zeiken, mail tedeshi en vraag hoeveel de verzendkosten bedragen ed.

En nog wat: als je het perse verzekerd wil verzenden moet je niet zeuren over de meerpijs tov een normale zending.

Damn.
 
Topic kan imo wel dicht. Het gaat nergens over zo.

TS , je hebt genoeg advies gekregen. Je moet maar even kijken wat je ermee doet. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top