En dit voegt wat voor waarde toe aan dit topic? 8P
Aftershock rijdt ook met een excentrisch big-end op zn peugeot , dus dat is prima te doen, en ook bij Fred motoren vandaan als ik me niet vergis.
en de laatste post slaat ook nergens op =/
Hoe zet het dan met de het carter volume en carter druk? aangezien voor een 2fast as je carter gekotterd moet worden....
Fabrizi heeft paar verschillende, maar is niet makkelijk aan te komen over algemeen. Afwerking schijnt niet zo super te zijn, naar horen zeggen.
Als je er een echte 44mm slag as in zet, heb je toch ook een grotere as in een gekotterd blok?
Imo zal het niet zoveel uitmaken. Je kan altijd je blok laten kotteren en er een normale as inzetten, net wat je zelf wilt.
Afwerking is idd erg slecht + dat het er echt slap uitziet.
Duurder dan de tcr en 2fast as.
Ik heb er wel het hele seizoen toen mee gereden @ me 2fast en het bleef wel gewoon heel.
heeft iemand wel eens getest met een 80mm drijfstang op een 44mm slag ?
geen idee, maar het scheelt wel een drijfstang kopen
en het inlaattraject wordt korter :?
ja, die wel, maar 99% van den mina krukassen niet...