Goede vervangings as 2fast cillinder.

Status
Not open for further replies.
hmm, naar mijn weten komen simonini en parmakit uit dezelfde fabriek. Alleen is simonini net weer voor andere fabrikaten dan parmakit, ze vullen elkaar aan, simonini heeft 80 cc kit voor mina, parmakit voor pia.
De nederlandse leverancier is ook gewoon hetzelfde, namelijk protuning in winschoten naar mijn weten.
Dus d'r is volgesmij geen simonini as voor pia, wel van parmakit.
groeten.

hmm, naar mijn weten komen simonini en parmakit uit dezelfde fabriek. Alleen is simonini net weer voor andere fabrikaten dan parmakit, ze vullen elkaar aan, simonini heeft 80 cc kit voor mina, parmakit voor pia.
De nederlandse leverancier is ook gewoon hetzelfde, namelijk protuning in winschoten naar mijn weten.
Dus d'r is volgesmij geen simonini as voor pia, wel van parmakit.
groeten.

Website is ook het zelfe opgezet als simonini. maar ik las ergens in een ander topic dat het geen "opgevulde" as is...

En deze as heeft een 92mm Drijfstang. dus moet ik er toch een 85mm Drijfstang in doen. (of ophoog plaat) maar wat zou dat kosten drijf stang over zetten? weet iemand dat?

Simonini as grotere slag voor pia is er niet.
Je zal ben ik bang moeten kiezen uit fabrizi/2fast.

Btw is het niet zo raar natuurlijk dat die assen van 2fast zo duur zijn. Het is geen massa produktie net als bij bv malossi. Het is en blijft gewoon een gast die het doet voor zijn hobby, en die moet wel betaalbaar blijven.

2fast as is gewoon plug en play, voor de tcr as moet je toch nog het 1 en ander aanpassen ivm 45mm slag...

Mij lijkt de keuze makkelijk. Sowieso als je ook brommersprints wil rijden in Friesland..

2fast as is gewoon plug en play, voor de tcr as moet je toch nog het 1 en ander aanpassen ivm 45mm slag...

Mij lijkt de keuze makkelijk. Sowieso als je ook brommersprints wil rijden in Friesland..

Nou plug en play. Je moet wel je carters kotteren voor je as.

Maar idd dan zit je weer met je slag...

forum is af en toe net een kleuterschool. je moet overal duidelijk over zijn, anders snappen de mensen die het lezen het niet:+ dus vandaar dat ik het over de 2fast as ook nog ff zeg;)

denk dat die er ook ze boterham wel mee verdient... :+ (+ dat die dingen ook al massa productie zijn?)

Niet alleen zijn boterham denk ik.... setje voor 1000 8P
Denk idd dat de assen inmiddels wel massa productie zijn.

simonini as is er idd niet voor pia.. lees net pas dat je pia hebt ik dacht eerst dat het voor je beta was :)

moet je toch een 2fast as.

parma as is troep.

simonini as is er idd niet voor pia.. lees net pas dat je pia hebt ik dacht eerst dat het voor je beta was :)

moet je toch een 2fast as.

parma as is troep.

Idd :winner:

Zou toch wel een 2fast asje worden. ben al aan het sparen :P

Maar goed vroeg het me af of ik geld kon besparen.

Geld besparen zou ik dus niet doen op een krukas. Rij dan met een imitatie keihin in plaats van een echte, of een krom spruitstuk in plaats van wig + piaggio spruitstuk.

Dat zijn dingen waar ik liever op zou besparen dan op een krukas, het kloppende hart van de motor.... :rolleyes:

Nou plug en play. Je moet wel je carters kotteren voor je as.

Maar idd dan zit je weer met je slag...

voor een 2fast as moeten de carters ook gekotterd worden, anders krijg je hem er niet in ;)

forum is af en toe net een kleuterschool. je moet overal duidelijk over zijn, anders snappen de mensen die het lezen het niet:+ dus vandaar dat ik het over de 2fast as ook nog ff zeg;)

Ik neem aan dat jullie niet voor niets in gevorderden posten en duidelijk snappen wat ik bedoel?

tuurlijk moet je kotteren damn dat weet de sloper op de hoek zelfs nog.

Je bent pas een kleuter als je niks van waarde toevoegd!

2fast as kotteren

tcr as kotteren + langer slag dus cilinder ophogen.

Ik neem aan dat jullie niet voor niets in gevorderden posten en duidelijk snappen wat ik bedoel?

tuurlijk moet je kotteren damn dat weet de sloper op de hoek zelfs nog.

Je bent pas een kleuter als je niks van waarde toevoegd!

2fast as kotteren

tcr as kotteren + langer slag dus cilinder ophogen.

En dit voegt wat voor waarde toe aan dit topic? 8P

Status
Not open for further replies.
Back