Joël
Weight kills accel
Big B NRG said:Ik dacht 54mm.
52mm.
Big B NRG said:Ik dacht 54mm.
Speedyrules said:zoals ik al zei, beter 'gewoon' terug dicht gooien en naar wens weer uitwerken , idd veel werk, maar sterker en eenvoudiger dan een 50 carter lopen aan te passen , zoiets kan volgens mij nooit goed komen .
Tim_xsh said:180 cc carter is ook níet bepaald stabil , he .
ik hoor wel vaker van getunede carters die spontaan breken ...
als er dan nog een bult toeren bij komen lijkt me dat niet echt veilig.
180 en 50 cc carter verschillen niet zo veel van elkaar dacht ik
Van std. tot Hebo 200%wolferineJunior said:Met wat voor drukveer rijden jullie @ mol?
Mol said:Van std. tot Hebo 200% ....
Joël said:Tandwieldeksels zijn verschillend, maar lijken de boutgaten op dezelfde posities te hebben.
Speedyrules said:ben je daar heel zeker van ? toegegeven ik heb nog niet veel met pia 50 carters gewerkt maar het vertandingsdeksel van een DNA leek me echt identiek
naja boeie , mol gaat het toch niet doen (helaas, zou me anders wel de ultieme en extreemste vorm van tuning zijn , alles op maat en naar wens :W
Joël said:Ik heb hier een Runner 125 LC blok en daarvan ziet die tandwieldeksel er compleet anders uit dan van de 50cc blokken. Een stuk hoger en meer verstevingsribben e.d.
Speedyrules said:ben je daar heel zeker van ? toegegeven ik heb nog niet veel met pia 50 carters gewerkt maar het vertandingsdeksel van een DNA leek me echt identiek
naja boeie , mol gaat het toch niet doen (helaas, zou me anders wel de ultieme en extreemste vorm van tuning zijn , alles op maat en naar wens :W