This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2F4R Peugeot Knaller Dé Grénde

Ik vind een rechte pijp niet eens zo gek idee dennis!, aangezien die toch op maat gemaakt moet worden is dat wel een optie toch?

Idd opzich lijkt het me nu wel wat8).

MAAR ik moet er wel voor opletten dat mijn carb niet de uitlaat gassen gaat gebruiken omdat die ook naar voren staat.

Na een tijdje weer een kleine update, Nu ben ik er helemaal uit kwa remmen het hydraulische setje is effe van de baan omdat ik niet langer wilde blijven hangen bij de voorrem.

Nu is dit het remklauwtje geworden met nette remhevels.

Ook is eric goed opgeschoten met het blok en is de cilinder gemonteerd. Kotterwerk is klaar en het tunen is de volgende logische stap, Voordeel was dat er voor de krukas geen kotterwerk nodig was.

Even iets anders mijn oude project speedfight is te koop die bovenaan staat. Kijk voor meer info bij het verkoop gedeelte.

Ziet er echt goed uit Dennis!

Is het trouwens geen idee om je uitlaatgassen door je frame afgevoerd te laten worden?

Ben erg benieuwd hoe dit straks over de baan stuift 8) Vind de aanpassingen aan het carter erg goed gevonden! Alleen hoe heb je de orginele (peugeot) membraan behuizing afgesloten?

Focking dik :W
9||6

Ziet er echt goed uit Dennis!

Is het trouwens geen idee om je uitlaatgassen door je frame afgevoerd te laten worden?

Geen goed idee

wha man die voorrem heb je echt mooi gedaan, wat voor een soort klauw is dat?

Voorremklauw van een blata mini-bike

Ben erg benieuwd hoe dit straks over de baan stuift 8) Vind de aanpassingen aan het carter erg goed gevonden! Alleen hoe heb je de orginele (peugeot) membraan behuizing afgesloten?

Is dicht gelast en de binnenkant netjes afgewerkt, hier komen foto;s van als de binnenkant helemaal klaar is:W

VERDER iedereen bedankt voor de reacties

heb de remklauw weer gevonden op een internet shop, heb je er problemen mee als ik je idee copy? vind het namelijk een goede/lichte oplossing voor het probleem dat de originele braking schijf en remset niet meer mag en ben echt opzoek naar een oplossing...

Dat vind ik niet erg hoor als mensen elkaar niet mochten na doen zou er maar 1 iemand met speed rijden en mocht de rest het niet... HAHAAHA-:-

ja ma is wel eens heel geheimzinnig gedaan hier op forum over voorvorken en eigenbedachte systemen dus ik denk ik vraag het je even goed dat je er net als mij over denkt...

Dennis ik was deze foto nog vergeten dus ik post hem zo ff als je dat niet erg vind,
Gefeliciteerd nog! :* en tot morgen

[IR]http://i43.tinypic.com/2u3z95g.jpg[/IR]

(dit is niet de carburateur die er opkomt)

Dennis ik was deze foto nog vergeten dus ik post hem zo ff als je dat niet erg vind,
Gefeliciteerd nog! :* en tot morgen

[IR]http://i43.tinypic.com/2u3z95g.jpg[/IR]

(dit is niet de carburateur die er opkomt)

geil!!

is dat een 28mm dellorto?