2F4R Peugeot Knaller Dé Grénde

pff om eerlijk te zijn word ik ook een beetje moe van dat optimische gedrag Wieger, laat iemand lekker denken dat het 30 kg word of juist minder, wie weet lukt het hem ook wel .. en hij zichzelf onderschat komt hij daar heus wel achter :)

Daarnaast weet ik zelf 90% zeker dat 30KG een haalbaar gewicht is, als je tips wilt PM maar :)

pff om eerlijk te zijn word ik ook een beetje moe van dat pessimistischegedrag Wieger, laat iemand lekker denken dat het 30 kg word of juist minder, wie weet lukt het hem ook wel .. en hij zichzelf onderschat komt hij daar heus wel achter :)

Daarnaast weet ik zelf 90% zeker dat 30KG een haalbaar gewicht is, als je tips wilt PM maar :)

ikzelf denk dat 30 kilo ook beetje laag geschat is. vooral omdat het frame zoals het hier is echt niet optimaal sterk is, schorren zijn essentieel... ik ben heel erg benieuwt, mooi is ie iig:D

Super vette sprinter, eens iemand die t anders doet!
nog even over dat gewicht,
De kleinste dingetjes die er nog ''even'' op moeten die wegen uiteindelijk het zwaarst. Toen ik vorig jaar mn scooter aan het opbouwen was, leek het ook alsof die richting de 40/42 ging, maar uiteindelijk valt dat nog vies tegen ;)

Succes ermee!

pff om eerlijk te zijn word ik ook een beetje moe van dat optimische gedrag Wieger, laat iemand lekker denken dat het 30 kg word of juist minder, wie weet lukt het hem ook wel .. en hij zichzelf onderschat komt hij daar heus wel achter :)

Thnx voor de tips man..

ziet er netje uit.
volgen de keer foto's posten

Foto's zou ik vorig weekend posten maar ben niet bij me frame geweest want wacht effe op een paar bestelde onderdelen als ze er voor zaterdag zijn komt het goed en anders nog effe wachten jongens:'(

je cilinder is binnen hoor ;)

Dat is iig snel heb het wel eens anders mee gemaakt.

PS: Hoe kan ik mijn forum naam veranderen?

Nee dat kan alleen maar als er een "nickname change" topic word gemaakt. Maar dat is misschien maar 1x in het jaar ofzo :P

Ontopic:

Ben benieuwd hoe dit gaat knallen!
Leuk dat je het met peug gaat doen :D

Succes iig

Kleine update:

Heb voor de koeling en om de squish goed te krijgen een ophoogplaat van 4 mm nodig. Nu kun je deze zo kopen voor piaggio maar ik heb er eentje nodig die het koeling gedeelte door het blok afsluit. Toen heb ik Robin (R3) aangesproken en me cilinder opgestuurd. De plaat die hij heeft gemaakt is echt netjes geworden en loopt overal perfect over:D.

Foto-QL8KKKR8.jpg

Foto-LKFZDI6H.jpg

Foto-GKHZXA8N.jpg

Foto-QIUPGHSD.jpg

Door het gewijzigde regelement wat betreft de remmen heb ik een aandere oplossing gevonden in de vorm van een remsetje van een mini-bike (goedkeuring van johan). Nu heb je voor mini bike van die setjes met zo'n kabeltje maar dat schiet echt niet op nu heb ik een hydraulisch setje gevonden en deze zal gemonteerd worden dit weekend.

Foto-VKVRSNNG.jpg

Last edited:
Hij bedoeld dat R3 logotje dat er in gekrast is.
Dat zit precies op een stukje van de plaat dat juist heel vlak moet zijn omdat het anders niet netjes afsluit en dus eerder zal gaan lekken.

Hij bedoeld dat R3 logotje dat er in gekrast is.
Dat zit precies op een stukje van de plaat dat juist heel vlak moet zijn omdat het anders niet netjes afsluit en dus eerder zal gaan lekken.

Weet ik ook wel, Maar ik snap jullie niet ja snap het wel maar niet in dit geval want er zit gwn nog een ruime rand omheen die het vlak afsluit. Al zou je het r3 er compleet uitvrezen lekt die nog niet dus vind dit een beetje onzin:? En ik snap wel dat hij dan op het blok lekt maar ik bedoel uit de buitenrand

Inderdaad, zou ik ook doen

jammer dat de plaat de contouren van de cilinder niet geheel volgt, maar ja dat is niet perse nodig maar zou iets mooier zijn imo
mooi project hoor, ben wel benieuwd naar de scores die er mee behaald worden

Back