2F4R Peugeot Knaller Dé Grénde

32/33 wordt ook nog heel moeilijk om te halen.

neem aan dat er ook nog schorren tussen de buizen van het frame komen, en tevens heb je ook niet de dunste buizen die er zijn, gebruikt. wat weegt je frame los? en je voorvork?

ga je trouwens met een 10 inch velg achter rijden?
 
Mooi project en netjes! Ben benieuwd of de plek van het membraam nu zoveel meerwaarde heeft aangezien het mengsel onder het hemd doorgespoeld moet worden en het traject naar de boostpoorten alsnog lang zal zijn. Als ik alles zo zie word het denk ik wel 35 kilo of meer;)

Succes iedergeval:)
 
32/33 wordt ook nog heel moeilijk om te halen.

neem aan dat er ook nog schorren tussen de buizen van het frame komen, en tevens heb je ook niet de dunste buizen die er zijn, gebruikt. wat weegt je frame los? en je voorvork?

ga je trouwens met een 10 inch velg achter rijden?

Er komen geen schorren tussen, en rijd met 10inch zenith velg achter. Ik weet effe niet meer wat me frame los weegt wel weet ik nog dat hij minder woog dan mijn JS pijp. Volgens mij was het 1,4 kilo. Het is 1,4 effe nagevraagd.

Mooi project en netjes! Ben benieuwd of de plek van het membraam nu zoveel meerwaarde heeft aangezien het mengsel onder het hemd doorgespoeld moet worden en het traject naar de boostpoorten alsnog lang zal zijn. Als ik alles zo zie word het denk ik wel 35 kilo of meer;)

Succes iedergeval:)

Ik denk dat het wel een meerwaarde heeft ten opzichte van de a-symmetrische orginele inlaat. en het gewicht we zullen zien wel kwam ik er ook achter dat een zenith velgje meer dan 1 kilo lichter is dan een zip sp98 achtervelg terwijl er nog een binnenband in de zenith velg zat
 
denk aan gewicht van een slick, en dat de meeste frames met pia blok met een 3 spaaks achtervelg rijden.

ik ben erg benieuwt, eens kijken hoe het gaat lopen, vet dat je met een peug blokje gaat werken, respect hiervoor.
 
Joëls frame was ook slechts 1600g, en totaal ook zon 35 kg, dus onderschat de boel niet. En geen schoren lijkt me ook niet het aller slimst

gr
 
Haha, naja zwarte of blauwe kop:P. Hij kan em zo weer blauw krijgen:)

Maar offtopic maar weer.

Buitenkopje gewoon ff superstrak polijsten. Dat staat echt rete strak :W.

Dit is echt een heel vet project, frame ziet er ook echt netjes uit. Ook ik zou er schoren tussen zetten, al zijn ze maar heel dun, het brengt zo ontzettend veel stevigheid in zo'n frame.

Suc6 ermee ;).
 
nerd ?

Maar is hij al klaar?! omdat je het gewicht al weet (in je sig)?

Of ben je op de kermis geweest en heb je een helderziende voor een euro laten raden hoeveel je frame gaat wegen ;).
 
Ik mag toch gewoon vragen hoe je op exact 30 kg uit komt voor een rijklaar frame?

Uit ervaring vind ik dit een erg laag gewicht. Zou wel gaaf zijn als je het haalt, maar om bij een frame en een kaal carter al te zeggen dat het uiteindelijk 30kg gaat wegen vind ik net zoveel waard als een voorspelling van een helderziende ja.
 
Ik mag toch gewoon vragen hoe je op exact 30 kg uit komt voor een rijklaar frame?

Uit ervaring vind ik dit een erg laag gewicht. Zou wel gaaf zijn als je het haalt, maar om bij een frame en een kaal carter al te zeggen dat het uiteindelijk 30kg gaat wegen vind ik net zoveel waard als een voorspelling van een helderziende ja.

Dan kun je dat toch ook gewoon vragen:! ipv een ''grappige'' verwijzing naar een helderziende.

Nou 30kg dat is idd erg optimistisch ja ga ik ook waarschijnlijk niet halen maar je moet dromen hebben he. Die 30 is een gokje omdat ik tussendoor op 18 kwam en gokte dat wat er nog bij moest 12 kilo zou zijn.
 
Back
Top