This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2F4R Peugeot Knaller Dé Grénde

hey Dennis,

Ziet er goed uit, ben benieuwd naar tijden en pk's

Word zeker wel snel, en erik die kan dat wel!

See you @ sbo!

lataar, Dennis st-revolution!
 
Vanwaar dat t hemd bij de linker achterste boosters voor een stukje is verwijderd, voor peugeot ofso? Ziet er voorderest goed uit.
 
Snap dat hele R3 gekras ook niet, waarom erop zetten als je het toch niet ziet 8P

Gooi dan gewoon een paar mooie stickers met R³ parts erop

Ziet er verder goed uit hoor Dennis, nu hopen op een pk beukend peugeot blok 8)
 
Ophoogplaat loopt echt netjes over inderdaad!

Ben benieuwt wat voor vermogen hieruit komt.
Maar natuurlijk wat uiteindelijk toch belangrijker is, hoe het op de baan presteert +pippi+!
 
Snap dat hele R3 gekras ook niet, waarom erop zetten als je het toch niet ziet 8P

Gooi dan gewoon een paar mooie stickers met R³ parts erop

Ziet er verder goed uit hoor Dennis, nu hopen op een pk beukend peugeot blok 8)

Waarom xsh in een xsh getunede cilinder graveren? en waarom fkt of T of wat dan ook?
Gewoon een handtekening op je werk zetten als je er blij mee bent
 
Waarom xsh in een xsh getunede cilinder graveren? en waarom fkt of T of wat dan ook?
Gewoon een handtekening op je werk zetten als je er blij mee bent

Ja maar als je een cilinder tuned zet je toch ook niet je 'handtekening' in het nicasyl? Maargoed we zullen er niet verder op door gaan.
 
hoe doe je t eigenlijk met de uitlaat?
recht richting balhoofd oid?

Nee dat wordt het niet hij gaat gewoon naar achter lopen via de oorspronkelijke kant. Alleen wil ik dat die boven mijn achterwiel uitkomt en de lijn van het wiel volgt maar of dit mogelijk is zullen we zien.

Ben gister naar me frame geweest en heb de spullen van me blok gebracht. Ik wil nu dat het blok in januari af is. Zodat de uitlaat dan gemaakt kan worden en ik dan nog ongeveer 2,5 maanden heb tot 17 april.

WOrdt dus nog spannend want de regel geeft aan dat er altijd weer dingen misgaan en dingen langer duren dan gepland.
 
Mag ik vragen waarom niet? Prestatie gezien is het wel slim. maar ivm radje en ander spul zeker?

Mwa ik weet eigenlijk niet. Denk dat het ook gwn niet lukt met me rad idd en de andere onderdelen. En het gewicht is nu nog niet goed verdeeld omdat aan de linkerkant me carter deksel zit voel je dat gelijk en een uitlaat aan de andere kant zal wat beter aanvoelen. Ook zit je natuurlijk met de uitlaat gassen die dan voor je snuffert eruit komen.
 
tuutje naar beneden en die 1,5kg zal niet veel uitmaken hoor. En je wou m immers boven je achterwiel hebben, dan maakt het kwa gewichtsverdeling al helemaal niks uit
 
De uitlaat zal aan de rechterkant komen te hangen op de demper na. en anders blijft die gwn naast me wiel ipv erboven. En die 1,5 kilo merkte ik wel toen ik erop zat en ze het carter deklsel monteerde.
 
Volgens mij ook een peug blok of van een kymco. Maar nu heb je toch helemaal geen bocht aan het begin. En die heb je toch nodig ofniet??