XboX 360 #2

True, het is misschien wel vaak hetzelfde, maar die dingen zijn wel echt zo vet dat het geen ruk uitmaakt:P

Tis wel lastig nu, zit in de eindweek van mn studie, en heb assasins creed, cod4, mass effect en bioshock nog hier liggen.

xbox maar ff weekje in een doos stoppen anders komt dat nooit goed:P

wat vinden jullie van moto gp 07 op de 360? Misschien morgen even halen

Zo geniaal! ik heb de demo helemaal kapot gespeeld..binnenkort eens halen, als ik wat meer tijd heb:P

Het voelt wel echt subliem, hoe de motoren reageren, je bike heen en weer springt. Ook het asfalt voel je echt door je controller trillen:love:

heb hem even gehaald, was maar 30euro idd:) Erg vet spel, rookie niveau is echt té simpel! Wel irritant dat die andere gasten je iedere x van de baan beuke:P Wel lekker driften, motoren komen ook omhoog bij de start ed. :P

Mass Effect is weer echt zon heerlijk volledig spel.
Tyfus veel te doen, allerlij wapens, armour, skills etc, je kunt zelf bepalen wat er gaat gebeuren bij bv belangrijke punten in het verhaal en gevechten.

Echt te nice, heerlijk spel dat je makkelijk uren en uren blijft spelen:)
Ik zit nu op zon 20 uur en ben echt nog laaaaaaaang niet klaar^^

de 360 premium van een vriend van me gaat nu rchting microsoft voor een reparatiebeurtje omdat ie sommige spellen niet las. Als ik ie terugkom neem ik m over voor 180€ heb ik er ook eindelijk een:#

Godver, heeft die vriend van me microsoft gebeld. Komen zei met het verhaal dat de xbox gebanned is en dus niet gemaakt kan worden. Ding is helemaal niet gebanned. Ze gingen nu uitzoeken hoe het zit, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

idd gewoon een cross kabeltje :)

ben weer ff verder gegaan met forza2 zit nu op level 29 geloof ik :p
assasins creed ben ik bij memory block 5 maar ik ga ff wat zooi overnieuw doen aangezien ik veel gemist heb (vlaggen, templars, kills, en wat meer stealthy proberen te halen :D)

Oeps foutje gemaakt.
Bij de premium's zat al wel een kabel die je op hdmi kan zetten.

Bij de core's kan dit niet.

@Marcel:
Welke versie heb je gekocht dan?
Mijn arcade heeft wel een HDMI aansluiting.

Back