XboX 360 #2

Wist ik maar ik heb een laptop :+

//edit ho: @ Lycorda dus :P

heb wel een normale monitor nog staan maar dat is ook niks (17inch oud lel :X)

Idd, zie het zo: een normale tv is 640x480 (SD)
HD tv's doen dan x720, of 1080.

Bijna elke PC monitor ( lcd, crt whatever ) doen zoiezo al 1024x769 of 1200x1024.

Dus dan zit je al dik op HD scherpte^^

Koop jij alle spellen die er zijn ofzo:?

Ik download alleen de spellen die me aanspreken, maar dat is binnenkort ook afgelopen want ik wil gewoon wat originele hebben dan weet ik gewoon zeker dat het goed is en er zit garantie op:)

Hihi morgen en dit weekend gratis online beuken :D :

Leuke actie van Microsoft, want tijdens de drie dagen van de Gameplay 07 zal Xbox Live gold voor iedereen in Nederland gratis zijn. Iedereen met Xbox Live silver zal dus op 23, 24 en 25 november gewoon lekker online kunnen gamen met hun tijdelijke gold abonnement.

De Gameplay 07 zal van 23 tot en met 25 november plaatsvinden in de jaarbeurshallen in Utrecht. De opzet zal nog groter zijn dan die van volgend jaar en je kunt er de allernieuwste games uitproberen.

@RUDY W:
Ja ik koop ze bij iemand.
Aangezien ik het zelf voor dat geld niet zo kan doen.
Dan bne ik mara lame.

En alle games die er zijn?
Er zijn al meer asl 200 games voor de xbox 360 verschenen.
En heb er nu iets van 35

Hj evo rox, als ik iemand kon die me ook op zo'n manier spellen kon regelen zou ik het ook doen hoor, ik geef je geen ongelijk:P

En marcel: dat dacht ik eerst ook, maar ik speel nu dus op een 19" computer scherm ipv een grote tv, omdat het gewoon echt een ENORM verschil is, dat HD is gewoon echt super.

op een grote TV zie je vaak de pixels veel beter enzo.
waardoor eht soms toch echt blokkeriger lijkt.
Ik heb m'n oude 17 inch monitor van zolder gehaald en op m'n xbox aangesloten.
2 moniotoren op m'n bureau :P
1 LCD en 1 zo'n grote ouwe.

@SSRLycorda:
Je bent de 1e die me gelijk geeft ;)

Toevallig? ik speel echt elke fucking avond!(alleen in het weekend niet dan, vriendin,uitgaan enzo)

Echt, Heerlijk spel:D

Ik speel meestal met een paar vrienden van me die net terug zijn uit afganistan, helemaal gek maar wel humor^_^. Nightfoxx doet het ook vaker.

Ik zal je straks wel even toevoegen!

Kan je nou online Remco??
Want daar heb je niks meer overgezegd.

Sommige torrents zit een code op die je bant.
Dus pas daar mee op, als je games download

ik ook :p

iemand die toevallig cod4 op live speelt?

mijn gamertag is dutchRR

Ik heb het nu sinds dinsdag, maar heb doordeweeks weinig tijd dus alleen nog maar Single player gedaan, ik ga nu vant weekend wel online. Gamertag is Zapata360.

Lycorda heb ik al toegevoegd geloof ik.

Back