XboX 360 #2

Assasin's Creed krijgt gewoon een 99 in de PU

ja en ik snap niet waar ze dat op baseren.. het is echt wel een leuk spel maar dat het DE game is?? ik vind het allemaal een beetje opgeblazen.

en sof heb ik zelf niet gespeeld maar daar hoorde ik ook goede verhalen over vandaar. ik had trouwens net voor de 2e keer een vastloper bij assasins creed :S

maar dat ik assasins creed niet de 9.9 waard vind is gewoon dat iedere keer de vijanden er weer staan als je ze net hebt afgemaakt.. hierdoor is het niet leuk meer om tussen het reizen naar de andere steden die vijanden die je tegenkomt af te maken. en het is in alle steden ook een beetje hetzelfde een citizen helpen en dan zijn ze blij enzo en helpen ze je bij de gevechten maar dat stelt ook niks voor.. dit heb je in iedere stad. als daar nu bijv echt afwisseling in zat was het echt leuk geweest.

Komt niet, was er voor COD4 ook niet, of voor GOW. of Halo3.

Grote titels krijgen bijna nooit demo's. Ik vind de game wel iets hebben, maar ik mis wel veel. Tis meer een 8 dan een fucking 99 =/

Combat: nja, wel leuk maar te statisch vind ik..ook vind ik de gevechten niks, als ze nu iets hadden gedaan van dat je er EXP voor krijgt, of geld, maar nee.

Het slopen van vijanden heeft echt 0,0 nut, tis/kan leuk zijn maar verder boeit het echt niks.

Ik had iig meer diepgang verwacht.

vanmiddag ff Assasins Creed gedaan op de PS3 , daarna gelijk voor mn xbox gekocht :W

hij is echt wel goed hoor jongens, de controls is beetje wennen enzo maar speelt echt heerlijk weg :~

//edit nog ff: het is wel veel hetzelfde doen beetje rennen en springen en klauteren, maar dat maakt het wel leuker dan bv thief enzo..
ik ga hem zeker weten (proberen) uit te spelen, hij is echt leuk om te doen :)

Last edited:
Sof payback?

Als je een echte fan bent geweest van Sof 1 en 2 weet je dat dit echt gewoon triest te noemen is!

Wat een slechte game, het mag nog een leuke engine hebben maar daar is alles mee gezegd, mja goed het is ook in een paar maandjes in elkaar geflanst door een budget afdeling van Activision Value......

Jammer dat ze zo de sof's fans belazeren, had dan sof gelaten voor wat het was... :X
wordt wel vet man , lekker weer voeten er af knallen of armen 8)

Die kun je gewoon in de winkel kopen hoor, net als xbox live. Bij de mediamarkt hier hebben ze die in packs van 2100 points.

En assasins creed is idd wel wennen. Maar het verhaal is echt magisch, kben ondertussen ook verkocht:P

Maar eerst proberen COD4 op veteran uit te spelen^_^

wordt wel vet man , lekker weer voeten er af knallen of armen 8)

Om hierop terug te komen....

Ik heb het spel net binnen, en even een uurtje gedaan....

Als je van ragwerk houd en niks om gameplay geeft etc is het een goed spel....

Het is echt een bizar slechte game, dat ze hier de naam SOF nog voor gebruiken..... de tering.....

Als je van plan was er geld voor neer te leggen, LAAT het aub!

Het enige ,, gore '' dat ze gebruiken is een armpje of been of hoofd, het ziet er allemaal een beetje kiddy uit....

ik zou ook voor cod4 gaan vooral als je ook op live zit.

bij cod4 had ik echt de drang om hem in 1x helemaal uit te spelen en er was ook echt afwisseling in de levels en bij assasins creed is dat juist niet het geval.

ik heb net ook sof payback gespeeld en dat is wel redelijk grappig maar is niks bij cod 4 idd maar het knalt lekker weg. ik vind het wel een pluspunt dat je je wapens dus kunt modden wat bij rainbow six vegas ook kon. achteraf eigenlijk wel jammer dat dat niet in cod 4 zit.

weet iemand trouwens hoe ik kan zien welke firmware er op me xbox draait? want ik wil ook wel een keer op live vooral nu met cod4 :p

Net ff PGR 4 gedaan , en gelijk besloten dat ik em niet ga kopen..

PGR 3 vind ik nu de 30 euro wel waard maar 4 ga ik geen 60 euro voor neerleggen :)

Eerste grote aankoop gaat ipv een audio setje voor mn auto eerst naar een HD tv :#

Vandaag CoD 4 gehaald, damn wat een vet spel. Wie speelt dat nog meer hier? Gamertag is Zapata360. En ik heb live dus wil wel een potje schieten online 's avonds.

Hihi , makkelijk ff een paar achievements halen bij assasins creed.. :#

ga op een dakje staan hele tijd mesjes gooien, zijn ze op steel je weer wat nieuwen, zo haal je de 200 mesjes pikken en 75 kills met mesjes 8P

die Templars (dudes die je moet killen) vind ik btw erg weinig van :?:P

Back