XboX 360 #2

Ja die zijn een beetje verstopt overal:P Maar zijn genoeg maps etc online waar ze allemaal op staan.

Trouwens marcel: je kunt je 360 ook aan je computer monitor aansluiten heh:P dan heb je ook HD beeld. 30 euro voor een VGA kabel is cheaper dan 800 voor een HD tv;)

ik zou ook voor cod4 gaan vooral als je ook op live zit.

bij cod4 had ik echt de drang om hem in 1x helemaal uit te spelen en er was ook echt afwisseling in de levels en bij assasins creed is dat juist niet het geval.

ik heb net ook sof payback gespeeld en dat is wel redelijk grappig maar is niks bij cod 4 idd maar het knalt lekker weg. ik vind het wel een pluspunt dat je je wapens dus kunt modden wat bij rainbow six vegas ook kon. achteraf eigenlijk wel jammer dat dat niet in cod 4 zit.

weet iemand trouwens hoe ik kan zien welke firmware er op me xbox draait? want ik wil ook wel een keer op live vooral nu met cod4 :p

Kan je niet vinden nergens.
Dat moet je gewoon weten.
Daarom zou ik hem voor €20 gewoon effe laten modden met I-Xtreme firmware.
Weet je zeker dat je online kan

Garantie van 3 jaar is alleen als je de Red Ring of Death krijgt.
OP al het andere is het mar 2 jaar garantie.

@Bram:
Aanschaf datum,anders heb je oneindige garantie en dat doen zet niet.

@Algemeen:
XBOX 360 heeft een levensduur van 2 tot 5 jaar volgens de consumentenbond.
dus stel hij valt buiten garantie en gaat kapot heb je pech, want hun kunnen dan ook niks doen

RIP Xbox 360

1-1-2006 - 20-11-2007

Hij heeft t lang uitgehouden, maar ook hier hebben de rode lampjes de groene overgenomen .... :(

81hpmkx.jpg

Godver..wat is AC vet zeg :~ Moest in het begin wel flink wennen aan de besturing, maar nu ik dat onder de knie heb...super spel.

Idd, en hoezo zuigen, ze geven tenminste garantie. PS2's stierven ook echt massaal na een jaar of 2.

Niet gaan janken als je ps3 dalijk de pijp uit gaat en je geen garantie krijgt:P

de 360 premium van een vriend van me gaat nu rchting microsoft voor een reparatiebeurtje omdat ie sommige spellen niet las. Als ik ie terugkom neem ik m over voor 180€ heb ik er ook eindelijk een:#

Nu ben ik ook een beetje aan het overwegen om een xbox 360 aan te schaffen. Ik heb geen hd tv, en ook geen mooie monitor waar ik hem op kan laten draaien. Is het een beetje de moeite om hem op een gewone televisie aan te sluiten? En wat adviseren jullie, een nieuwe premium pack kopen, of kijken of ik een 2e handsje kan kopen?

ja idd.. ik ben net weer en heb de internetkabel in de xbox gedaan maar nu zit ik daar met me xbox live kaart.. zal ik het doen ? zal ik het niet doen? :p

ik zit nu wel heel hard te twijvelen :+

misschien haal ik me xbox ook wel los en lees ik de drive even uit om te zien wat erop draait maar dan moet die garantiezegel ook weer los :S

gozer.. :+

ik ga toch maar niet de held uithangen :p ik heb net de xbox losgehaald en de zegel is nog helemaal goed :D

nu ga ik de pc van me zusje ff slopen omdat die wel sata heeft en ik alleen ide in me pc heb.. dus dat gaat feest worden als me zusje straks thuis is :W

edit: het begint meer op half life dan james bond te lijken met al die puzzels en het spul wat ik moet opzoeken :+.. heb ik net de pc van me zusje losgehaald zit daar maar 1 sata kabel in.. opzich wel logisch maar ik moet die 2e ook hebben en me zusje heeft een heeeeeeeeeeeele grote kamer en word heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel maar dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeel erg boos als ik overal in ga zitten zoeken/loeren.. damn.. :p

Last edited:
Back