XboX 360 #2

hmm :s ik kom er net achter dat die altijd aangeeft dat de games stealth zijn..

welke programma's gebruiken jullie om het te checken? (desnoods pm)
ik weet wel van xdvdmulleter maar die krijg ik niet aan de praat.. bij alle installaties krijg ik een foutmelding terwijl de pc gewoon schoon is

Schone PC?

Mijn games starten niet op als ze niet stealth zijn!

spyware/ virussen ;) ik zet ongeveer iedere 2 weken een schone image van een kale windows met de hoognodige programmas op de pc zodat ik niet zoveel last van spyware en shit

en de meeste games zijn wel stealth maar hebben nog geen SplitVid in de game en hierop kun je gebanned worden

Hj evo rox, als ik iemand kon die me ook op zo'n manier spellen kon regelen zou ik het ook doen hoor, ik geef je geen ongelijk:P

En marcel: dat dacht ik eerst ook, maar ik speel nu dus op een 19" computer scherm ipv een grote tv, omdat het gewoon echt een ENORM verschil is, dat HD is gewoon echt super.
Ik heb wel ff geduld tot ik een HD Tv ga kopen ;) :D

Vind het sowieso nu al te mooi om te spelen, daarom ken ik niet wachten tot ik dus een hd (reddy) tv heb...

Ik vind hem vet. Klimmen is erg tof gedaan en mensen enzo sneaky vermoorden is heerlijk.

Btw wie speelt mass effect.

Ff vraag erover. Ik lees overal dat mensen al heel snel vette shit kunnen kopen voor hun poppetje. Ik ben nu al 2.5 uur bezig en heb een geen eene flikker aan geld.

Zo heb eindelijk tijd gehad om Assasins Creed te spelen, en vind het absoluut een erg tof spel! Steden zien er prachtig uit, veel mensen op straat e.d. . Mooiste vind ik zelf het klimmen en over de daken rennen met guards achter je aan :D

Ik vind assasins creed zeker een top game.
Al die moves enzo, leap of faith vind ik nog het vetste/.
HEb maar heel effe gespeeld.

Simpson the game is ook wel lache :P

ja ik zat me ook al af te vragen of mensen van hier me hebben zitten adden enzo want ik krijg allerlei berichten enzo van lui die ik niet ken :p iig niet de nicknames van hier.

maar nog iemand die vnaaf cod gaat doen?

Ik vind motogp 07 een goede game.
Realistischer als motogp 06, hierdoor ook wat lastig om te spelen.

maar zeker wel een aanraden en is nu dacht ik bij de bartsmit al voor €30 te krijgen

Over Mass Effect: echt een SUPER game, vooral zodra je je eigen bestemming etc kunt kiezen.

In het begin moest ik wel even goed kijken wat nu wat was in de menu's enzo.

Qua geld: ik had eerst ook echt niks, en nu plots 140.000. Gewoon veel van die side-missies doen voor mensen, dat betaald vaak wel lekker.

Back