XboX 360 #2

@Lycorda:
Ze kunnen allemaal wel HDMI weergeven.
maar bij de 1e elites, zat geen HDMI aansluiting op, wel zo'n switch om hem op HDMI te zetten.
Nu zit er echt een HDMI uitgang op.

Potverdomme zeg...ik zit ff vast bij AC :p

Ik zit nu bij block 4 en dan moet ik in elke stad 1 kill uitvoeren. Alleen nu is het geval dat ik niet weet waar ik de information vandaan moet halen. Dat stond elke keer netjes op me gps, maar nu niet meer. Ik heb begrepen dat je dan op die vieuwpoints moet gaan zitten....en dan Eagel Eye doen??? Want daar wordt ik niks wijzer van namelijk. Zie die wachters rood worden, mensen op een bankje worden blauw en meer zie ik niet.

Iemand die mij dit kan uit leggen..tnx :)

Potverdomme zeg...ik zit ff vast bij AC :p

Ik zit nu bij block 4 en dan moet ik in elke stad 1 kill uitvoeren. Alleen nu is het geval dat ik niet weet waar ik de information vandaan moet halen. Dat stond elke keer netjes op me gps, maar nu niet meer. Ik heb begrepen dat je dan op die vieuwpoints moet gaan zitten....en dan Eagel Eye doen??? Want daar wordt ik niks wijzer van namelijk. Zie die wachters rood worden, mensen op een bankje worden blauw en meer zie ik niet.

Iemand die mij dit kan uit leggen..tnx :)

je moet dan naar een viewpoint gaan die je nog niet hebt gehad ;)
dan krijg je vanzelf weer een nieuw punt op je gps

Ik had alle vieuwpoints dus al :) Maar ik kwam op internet tegen dat je een vieuwpoint moet beklimmen bij een gebied waar je nog niet in mag, zeg maar. Deze vieuwpoint staat teven niet op je gps. Als je eenmaal syncronise hebt gedaan komt er een nieuw stuk bij en ook gelijk je nieuwe investigations.

Heb overigens alle 20 AC flags nu :p

Op naar kill 2 in Jeruzalem 8)

Net nog even een andere xbox erbij gehaald om online te kunnen gamen:D

dus ik kan morgen weer online:D

hier een foto'tje:P

dsc00545pv0.jpg

2xboxen, ps3, wii, damn:P

Maar het feit dat je een 2e xbox haalt maakt wel meteen duidelijk dat de ps3 en wii overbodig zijn;)

edit: whoei! kheb spectre spulletjes @ mass effect, lijpe guns enzo:P
[IR]http://i13.tinypic.com/8f32x5s.jpg[/IR]

Last edited:
@White Muscle:
Wat is dat groene ding in die ene xbox 360?

En was je gebanned online met je omgebouwde xbox??

@Dennis:
was dat niet de limited edtion AC?

@Pruttelbakje:
Meine is ook omgebouwd en ik kan wel online ;)

Die van mij ook denk ik, kerel waarvan ik 'm heb gekocht had al 3 maanden geen gold abbo meer maar kon de laatste keer nog wel gewoon op live. Ben nu een beetje huiverig om op live te gaan:P

Vanmiddag ff langs een maatje om ac en tdu te halen:)

Nee ik heb geen geld te veel ik doe alles samen met mijn broer dus dat scheelt altijd de helft van het geld.

en ik was inderdaad gebanned van live omdat hij omgebouwd was maja nu kan ik weer gewoon online:D

\edit.. en dat groene ding wat er uitsteekt is een memorystickje voor de muziek.

Last edited:
Back