XboX 360 #2

Trouwens, Iemand toevallig een XBOX360 op een Full HDTV?

Ik probeer me Xbox op 1080P te zetten (1080i lukt wel), maar dan krijg ik twee schermen naast elkaar? :X

Ik hoorde iets over dat je Xbox ook geschikt moet zijn voor 1080P, ik heb hem aangesloten met de normale TV/HDTV kabel (5 stekkertjes)

Iemand een idee?

dit probleem heb ik ook maar dan zijn de kleuren paars achtig ipv de echte kleuren. Ik heb ook op internet zitten kijken maar kwam niet echt verder

Bij mijn vriendin thuis hebben ze een full HD, maar aangezien mijn xbox ook oldskool is kan ik ook geen 1080P. 720p ziet er anders ook super uit, daar niet van:P

Ik heb een nieuwe 1080P Full HDTV, alleen ik heb het al gevonden, de Xbox360 kan alleen een 1080p signaal geven via een HDMI kabel, en mijn Xbox is nog van de oude garde, en heeft dus ook niet deze aansluiting :(
Net alsof 1080i niet mooi is :*

vind het op mn normale tv al kk mooi man

haha, wacht maar tot je een HD tv hebt, of het op je pc speelt.
Dan wil je echt NOOOIT meer op een SD TV spelen, krijg je spontaan koppijn omdat het dan plots zo fucking blurry lijkt:P

ja, idd op het hd tv is echt echt fokking lijp, heel apart. Ik heb wel de hdmi aansluiting en dat ziet er fijn uit, maar dat je nou veel verschil ziet.

Ik kwam laatst dit tegen:
http://forums.consoleshop.com/showthread.php?p=928

Ding zorgt ervoor dat er van de oude aansluiting een HDMI aansluiting wordt gemaakt. Maar wat ie nou precies doet? Alleen upscalen naar 720 dacht ik? Maargoed, toch leuk als je toch over een HDready toestel beschikt :)

/Edit: Nog ff een linkje naar de fabrikant: http://www.teamxtender.com/catalog/catalog.php?categoryID=83
staan nog wel meer leuke dingetjes op, bijv. een SATA-USB converter voor de 360, zodat je gewoon je sata hdd aan kunt sluiten :)

Nu zit ik te twijvelen tussen Project Gotham 4 & Assassin's Creed ...moeilijk :P...heb geen zin om ze beide te kopen.

Edit: Toch maar Assassin's Creed gedaan

Last edited:
Heb ook een 360 gekocht. Halo 3, PGR4 en Gears of War er apart bij gekocht. Gears is het vetst denk. Nog tips? Assasins Creed komt nog, maar daarnaast? Wat zijn de grafische toppers op de xbox?

Heb ook een 360 gekocht. Halo 3, PGR4 en Gears of War er apart bij gekocht. Gears is het vetst denk. Nog tips? Assasins Creed komt nog, maar daarnaast? Wat zijn de grafische toppers op de xbox?

Ghost Recon Advanced Warfighter 2 is ook echt FOKKIN geniaal, vooral grafisch schopt ie keihard kont.

Back