XboX 360 #2

JOnge das onzin.
Want al plaats je een andere koeler er in heb je nog garantie.
Als alle originele onderdelen er maar in zitten is het goed genoeg.

Want zijn genoeg kapotte gemodde consoles naar microsoft gegaan die gewoon gemaakt zijn.

idd klopt

en wat betreft assasins creed nogmaals ik vind het een heel leuk spel maar ik had er meer van verwacht.. met cod4 had ik echt de drang van die wil ik gelijk uitspelen en assasins creed heb ik nu al goed 2 dagen niet meer gespeeld terwijl ik niet eens echt gek ver ben. (ik heb de 1e 4 hoofdpersonen vermoord)

Er zit een seal/stikker op je xbox. Zodra je je xbox openmaakt gaat die kapot ( hij scheurt, anders kan je xbox niet open ) en DAN is je garantie vervallen.

Heeft niks te maken met de onderdelen die er in zitten. Het is voor jou te hopen dat de reparatie dienst het over het hoofd ziet, of in een goede bui is, anders ben ik bang dat je een probleem hebt.

die van jouw is gemod tog :+ ?

en naruto lijkt me wel grappig, budokai is niet op de box dus dan moet ik die maar halen lijkt me wel redelijk dezelfde style :P

Ik volg naruto niet, maar het kan wel echt vet worden, blijkbaar willen ze er echt een rpg game van maken, met een big ass verhaal dat heel de serie verteld.

Zoiets is igg wel echt super vet:p

@Lycorda:
Waarom zou ik dan een probleem hebben?
Lees op verschillende sites dat het niet uitmaakt.
Maja vanavond de voeding controleren want dat zou het ook nog kunnen zijn volgens de service.
dus is gewoon afwachten

Zo net effe wat ombouwers afgebeld.
en forums gelezen.

Dat maken is niet 100% betrouwe in 50% van de gevalle gaat ie na 2 of 3 maanden weer kapot.
Heb nu een nieuwe besteld bij m'n ombouwer, vanavond ophalen.
Een arcade versie zet m'n hdd gewoon over dus ja :P

Het is zeker echte kwaliteit. Het sneaken enzo vind ik wel vet. Het rag en knal werk opzich ook wel, maar iets minder.

Persoonlijk lijkt die mij erg vet...wil altijd graag een bevestiging ervan :p Ach ja en wie niet waagd wie niet wint.

Je moet er van houden, ik vind hem echt veel te aso, weer eens wat anders dan die andere dingetjes.

Die hoofdpersoon is ook gewoon veel te stoer 8)

Ik vind hem vet, en wil hem uitspelen!!!!!!!

Je moet er van houden, ik vind hem echt veel te aso, weer eens wat anders dan die andere dingetjes.

Die hoofdpersoon is ook gewoon veel te stoer 8)

Ik vind hem vet, en wil hem uitspelen!!!!!!!

Las vanochtend de PU waar de revieuw in stond 9.9 als cijfer :D

de 360 is echt zwaar goed bezig..

assasins creed
cod 4
kane & lynch
soldier of fortune payback
mass effect
halo 3
timeshift
skate

allemaal behoorlijke toptitels die ongeveer de laatste maand zijn uitgekomen

de 360 is echt zwaar goed bezig..

assasins creed
cod 4
kane & lynch
soldier of fortune payback
mass effect
halo 3
timeshift
skate

allemaal behoorlijke toptitels die ongeveer de laatste maand zijn uitgekomen

Sof payback?

Als je een echte fan bent geweest van Sof 1 en 2 weet je dat dit echt gewoon triest te noemen is!

Wat een slechte game, het mag nog een leuke engine hebben maar daar is alles mee gezegd, mja goed het is ook in een paar maandjes in elkaar geflanst door een budget afdeling van Activision Value......

Jammer dat ze zo de sof's fans belazeren, had dan sof gelaten voor wat het was... :X

Back