XboX 360 #2

ik vind assasins creed 'iets' tegenvallen :p

het is erg veel van hetzelfde en eigenlijk ook redelijk simpel.. het is wel leuk dat je na iedere 'missie' een rank terug krijgt zodat je weer wat extra dingen kunt maar dat is ook alles (vind ik)

grafisch is het ontzettend sterk de camerapunten zijn soms ook niet lekker
en als je tussen de dorpen door rijd met je knol kom je soms bij van die vijandige nederzettingen. Daar stop ik dus en dan vermoord ik al die lui 1 voor 1 maar dan stap je weer op je paard.. kijk je nog een keer.. lopen al die ventjes er weer gewoon heen en weer te wandelen :s

ik vind het dus nog steeds wel een vet spel maar er zitten wel wat flinke minpunten aan imo

Oke dan, ga ik het ff met mn golf proberen.

Tip voor snel geld verdienen (4 ovaaltjes rijden :#) Semi-Pro 350hp met bv de Tommy Kaira M20b :p 13~ k :p

COD4 is helaas wat kort maar vond het wel een hele ervaring weer 8)
Surround op HOOG! en ik had echt het gevoel dat ik gewoon in de oorlog zat!

Einde ownde ook trouwens, echt kk aso.

Met de arcademode van COD kan je nog wel veel meer uren plezier eraan hebben. 8)

En als het goed is donderdag assassins creed!!!!!!!!! :D:D:D

Oke dan, ga ik het ff met mn golf proberen.
Tip voor snel geld verdienen (4 ovaaltjes rijden :#) Semi-Pro 350hp met bv de Tommy Kaira M20b :p 13~ k :p

Grapjas:P gewoon de CPU een endurance laten rijden terwijl je TV kijkt ofzo, op die manier kun je in een dag wel een paar ton fixen:P

En over COD4, ik heb de multiplayer aangeraakt, en sindsdien de campagne laten liggen..zit pas in het begin van act 2 ofzo:P

Govter, net met me M3 e36 endurance C class gereden, in de 28e ronde op Tsukuba cicuit liep dat kk ding vast!

Reed dik een ronde voor op die Ctsv e.d:D

Paar vrienden zeiden dat het an het rechtop staan van dat ding lag oid, dus dat ding nu maar neergelegt..

Ohja, die Top secret s15 rijdt ook als als dikke strond, alleen maar driften:D

Al mensen die met een leuk stukje tekst iets over Assin... Creed kunnen melden?? Ben erg benieuwd of het wat is namelijk. De filmpjes enzo laten mij geloven van wel, maar is het ook zo? :p

Paar pagina's terug staat er al iets over vermeld door remco.
Check dat maar even zou ik zeggen.

Ik hoop de game deze of volgende week binnen te krijgen.
Met nog een lading andere games

Last edited:
Mijn XBOX 360 heeft de 3 ringen des doods.
Waar moet ik heen bellen om hem op te laten halen en te laten maken?
Want hier ben ik totaal niet blij mee!!

Mijn XBOX 360 heeft de 3 ringen des doods.
Waar moet ik heen bellen om hem op te laten halen en te laten maken?
Want hier ben ik totaal niet blij mee!!
die van jouw is gemod tog :+ ?

en naruto lijkt me wel grappig, budokai is niet op de box dus dan moet ik die maar halen lijkt me wel redelijk dezelfde style :P

Back