XboX 360 #2

JA! Oh mijn god ik ben echt hard op zoek naar mensen die dat nog spelen:P

Ik kom online alleen maar fokking fransozen tegen:(

Mini! mn gamertag is "Lycorda", voeg me toe:D

Ik ga vanavond ff split screen met een maatje, voeg je wel ff toe doen we een paar games :P
Ik zuig wel echt onwijs maarja :D

Vandaag me 5 spellen binnen gekregen :W

Skate is echt te vet maar kan je niet gewoon een ollie doen of moet er perse een trick bij? Of snap ik de besturing nou niet :D

Juiced 2 scoord echt boven me verwachtingen, op de pc is het net een ijsbaan maar op de xbox was het best goed.

Fifa 08 tja zoals altijd.

PGR4, erg vet met de motor lekker scheuren. Motogp vind ik te moeilijk 8P

Forza motorsport 2, echt wat een game zo mooi en perfect erg vet.

de nieuwe Tony ziet er ook goed uit btw, had er ff een demo van gedowned :)

speelt altijd wel leuk, maar na American Wasteland vond ik het niet zo tof (Project 8 suckt namelijk :X)

Vandaag me 5 spellen binnen gekregen :W

Skate is echt te vet maar kan je niet gewoon een ollie doen of moet er perse een trick bij? Of snap ik de besturing nou niet :D

Ollie is tog gewoon Achter > Voor met de rechter analoog ? :P

Btw, nu @ 15% Career en 20% Arcade @ Forza :W echt vet..

Ik blaas nu iedereen dik met mn Golf 2 getuned (nog niet dat 4x4 blok :D)

idd, dat is denk ik voor mij een reden om em (nu) niet te kopen..

werkt dit? O-)

mijn Tommy Kaira Skyline fucked up na een heftig potje nissan dealership :P
de TopSecret S15 beuke vol op me in 8P

forza2handler.ashx

Nice, laat ons even weten hoe het bevalt!

Ik vind trouwens dat de X360 echt een IJZERsterke lineup heeft gehad het afgelopen jaar, alleen maar toppers!

Nu ook weer, masseffect, halo3, COD4, assasin's creed, bioshock, forza2, en ga zo maar door!

Ik vond trouwens dat Bioshock echt een lang singleplayer verhaal had, zo voelde het iig aan, echt een avontuur:love:

True, maarja dat komt ook alleen maar door de controls. zonder die Wiimote was de Wii niets geworden, een gamecube 1.5, meer niet:P

Kheb zojuist even COD4 gedaan, maar ik vond de gameplay niet echt supervet...wel ruige actie etc, maar ik had meer vernieuwing oid verwacht. Ook miste ik echt een coversysteem zoals bij R6:vegas.

Geef ik je gelijk in.
maar nintendo ownt nu wel weer, terwijl ze met de gamecube gewoon niks voorstelde.

En zelfs sony met z'n PSP Heeft ze niet kunnen killen op het gebied van de handhelds.

Maar het is ieder z'n eigen keus wat ie speelt.
Ik vind een Wii lache om te doen met wat vrienden met een biertje er bij.

En willen we serieus gamen dan op de xbox

**edit**
Mijn xbox begint ook lichte krassen te zetten op games :(

Last edited:
Back