XboX 360 #2

Anders kom je weer eens online :P

Halo wil ik ook wel es tegen je doen, maar zal niet eerder worden dan over en week of 2/3 dat ik live gold ga doen :)
 
270 punten pas @ Forza. Heb ondertussen wel bijna alle time trails gereden. Alleen de laatste met de Porsche 962c @ Nurnburgring wil nog niet echt lukken.
Ben meer dan snel zat, maar crash meestal wel een keer en krijg daardoor zoveel straftijd dat ik te langzaam ben :(. Had zonder straftijd al een tijd <7:00 moeten kunnen rijden, al zie ik op de scorenborden dat er lui zijn die <6:20 rijden.
 
Forza heeft indd veel banen die op elkaar lijken enzo, vind ik ook minder.

vind het wel goed tof dat je veel auto's kan kiezen

e36 M3, do-luck en veilside supra's, veel van die pre-sell geupgrade wagens enzo:W

Je raakt er iig niet snel op uitgekeken:)
 
OMG Call Of Duty 4 in 6 uur uitgespeeld?

Als ik aanneem dat ik net zo fantiek game als jou, dan ga ik me zwaar genaaid voelen voor een 10tje per uur, gvd duurder dan de bioscoop man!

(toch wel op hard hoop ik?)
 
Hmm me 360 heeft nu al kuren, hij geeft de hele tijd aan dat de disc unreadeble is en er komen soort vegen op me spel, kan ze er wel afvegen, maar ik had geleazen dat dit een kwaaltje was?

iig goed kut, want voor dit heb ik geen 350 euro afgetikt:rolleyes:
 
Vaak is het nog omgekeerd ook. Dat Hard makkelijk is , en Easy moeilijk. Althans ,dat is mijn soms opgevallen. Dat ik het gemakkelijker vond om op Hard dan op Easy. :P Zonder he meerdere keren op Easy te spelen. :rolleyes:
 
Waarschijnlijk niet ( no offence ).
Meeste mensen hier raggen op easy of normal door een game heen:P

niveau was hardened dus wel hard ;)

maar soms speel ik op hard ook beter dan bijv normal of easy puur omdat ik me dan als rambo ga gedragen en het tevaak mis gaat

en act 1 death from above vind ik echt tof :p en die missie dat je met je spotter in tsjernobyl zit te wachten op je doel
 
Hm, damn, is het dan echt zo kort?
Al die spellen stellen tegenwoordig geen ruk meer voor gek.

Ik hoop dat mass effect meer uurtjes garandeerd..Moet zeggen dat deadrising me ook wel lang heeft bezig gehouden;P
 
Hm, damn, is het dan echt zo kort?
Al die spellen stellen tegenwoordig geen ruk meer voor gek.

Ik hoop dat mass effect meer uurtjes garandeerd..Moet zeggen dat deadrising me ook wel lang heeft bezig gehouden;P

Met dead rising ben ik volgens mij ook wel 20 uur bezig geweest. Heb dan ook geprobeerd zoveel mogelijk extra's erbij te doen.

Heavenly sword op de ps3 dat is wel drama in 5 uur uitgespeeld. Maar het waren wel 5 top uren.

Vond trouwens halo ook wel redelijk kort 10 uurtjes ofzo. Maar goed met de MP heb ik zeker al 50 uur erop zitten ofzo dus dat compenseert wel redelijk.
 
Back
Top