Wonen in Breda

Status
Not open for further replies.
Cipher said:
even achterstevoren;

Tuinzigt, op t randje van Westerpark (west breda)

rollers bij het lunet.. das lekker.. volgens mij moet ik daar langs richting tilburg. Omweg dan maar :P

Mencia.. school vol hockeytrutjes (als ik mn vriendinnetje mag geloven :P)

spotten.. denkt wel.. met zown knalgele formula onder mn aars ;) Jouwe is iets minder opvallend.

Daar woont een vriendin van me ook,tegen over het politiebureau...
Dus als je daar een blond meisje of eentje met donkerhaar op een blauw met gele TGB of rode neos rond ziet rijden zijn wij het :D
Wees blij dat je op het randje naast Westerpark gaat wonen,midden in tuinzicht is 4x nix..

Even toeteren als je langs die flat richting Meidoornstraat rijdt ;)

Vanaf de 24ste heb ik mn F50 hier. Kan ik eindelijk alle rammellende dingen weer vast zetten *D

Last edited:
Cipher said:
Mencia.. school vol hockeytrutjes (als ik mn vriendinnetje mag geloven :P)

Jou vriendin is dan ook niet aardig ;( Paar van mijn vriendinnen zijn dan "Hockeykutjes" :P .
Hoe weet je vriendin daar van af btw?

Niet allemaaal. ze heeft zelf ook op Mensia gezeten
Maar t schijnt dat er veel kakkertjes rondlopen, en de vrouwelijke kakkertjes zijn over t algemeen toch echt hockeytrutjes. Dat zij daar op school zat liepen ze ook serieus met hockeystick en al door het schoolgebouw

Cipher said:
Maar t schijnt dat er veel kakkertjes rondlopen, en de vrouwelijke kakkertjes zijn over t algemeen toch echt hockeytrutjes. Dat zij daar op school zat liepen ze ook serieus met hockeystick en al door het schoolgebouw

Yep dat klopt idd. En ook in Hockey Kleding af en toe :X. Maarjah met die mensen ga ik ook niet om :) ik kies ze wel selectief uit.

Nou dan!

Zit nu op mn werk in Tilburg-West. Zie ik net een pannekoek op een zwarte Tomos voorbij wheely-en :L

Tot nu toe toch echt alleen taarten op vivacities :D
Ohja, 1 sjonnie op n Rush die probeert n wheelie te smurfen +ralf+ :X

k woon niet in breda, maar er zo`n 12 kms vandaan..

zundert dus :)
k zit r wel op school, als je een zilvere nsr of een witte 205 gti door breda ziet vliegen ben ik het ws :D

Cipher said:

dat verhaal heb ik ook al vaak gehoord ja
maar van die hockeysticks heb ik nog nie eerder gehoord..

Volgend na 4 jaar in Rotterdam op school gezeten te hebben naar Breda (NHTV)

Heb er dus goed veel zin in!

Vrijdagmiddag
Donderdagavond!

En de vrouwen zijn er gewoon 100 keer lekkerder dan in Rdam daar blijf ik me gewoon steeds over verbazen

KOBUS said:
Volgend na 4 jaar in Rotterdam op school gezeten te hebben naar Breda (NHTV)

Heb er dus goed veel zin in!

Vrijdagmiddag
Donderdagavond!

En de vrouwen zijn er gewoon 100 keer lekkerder dan in Rdam daar blijf ik me gewoon steeds over verbazen

nhtv staat bekend om zn mooie vrouwen... k baal r nog steeds van dat ik daar nie heen gegaan ben :D

vrijdagmiddag naar het hart altijd :P (na de komende 2 maanden stage :|)

Ga tegenwoordig weleens naar de doordeweeks smiddags ofzo

Is zon budget cafe, lekker cheap, vage mensen en heel ontspannen

En over NHTV gesproken, ik ga dus facility management doen, dat zit in dat gebouw waar ook hotelshit enzo zit, dus nog meer vrouwen :P

De eerste keer dat ik in Breda kwam had ik de indruk dat mijn vriendin het enige leuke meisje was. Nu, ruim 3 en n half jaar later, heb ik inderdaad wel eens wat leuks zien lopen.

Het prachtigst blijft echter de Marokanen die met een zachte 'g' praten. Echt geweldig! :D

Cipher said:
De eerste keer dat ik in Breda kwam had ik de indruk dat mijn vriendin het enige leuke meisje was. Nu, ruim 3 en n half jaar later, heb ik inderdaad wel eens wat leuks zien lopen.

Het prachtigst blijft echter de Marokanen die met een zachte 'g' praten. Echt geweldig! :D

Je weet t0g :P

Ali G :P

Maar ik moet eerlijk zeggen dat de vrouwen er in Breda een stuk lekkerder uitzien dan in Rdam..

In Rdam lopen ze er meestal als een soort van ghetto hoertje bij, in Breda is dat een stuk anders

Leuk nummertje wat je vaak in Breda zult horen trouwens :P

http://didadostefano.tripod.com/

Klopt Klopt en de schoonste vrouwen zitten toch wel op Mencia :rolleyes: en OLV :W
ben ik toch wel blij dat ik op 1 van de 2 zit want dan leer je zo nu en dan ook die van de andere kennen :P

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back