Waar wonen de st.net members

Mitsjiel said:
heuj! naamgenoot! :P

Dat ik het wil weten is trouwens omdat ze tijd terug op msn zat te babbelen over haar moeilijke relaties met ene Jeroen en Tom ofzo 8P

hehe...hoe kom jij aan haar mail dan. Purmerend is nou niet bepaald dichtbij :p

Ossje said:
hehe...hoe kom jij aan haar mail dan. Purmerend is nou niet bepaald dichtbij :p

Ze zat vorig jaar bij me in de projectgroep op school :rolleyes: Nu zie ik r vaak nog lopen op school enzo...

Waar ken jij haar van trouwens dan?

Kennen is groot woord, ik weet wie het is :p Ze heeft ooit is met een Tom Hooghuis, vriend van mij, zitten klooien (miss dat ze deze tom bedoeld). En van uitgaan, maar verder ken ik haar niet goed ofzo.

Ossje said:
Kennen is groot woord, ik weet wie het is :p Ze heeft ooit is met een Tom Hooghuis, vriend van mij, zitten klooien (miss dat ze deze tom bedoeld). En van uitgaan, maar verder ken ik haar niet goed ofzo.

haha oke, ik denk wel dat het die is ja :P Altijd maar verhalen over hem enzo 8P

Grappig dit... wereld is klein :P

als het niet lukt met toevoegen moet je even (bijvoorbeeld)

Uden, Noord-braba.....

dan zal er onder staan "Uden, noord-brabant (netherlands)" dat moet je dus gewoon aanklikken, en als het er niet komt te staan dan weet ik et niet :+

Ik heb niks gedelete? dus beetje raar. Je stond er idd wel bij. //Je staat er wel bij

Ronnie je staat er nu op. Heb er ff ene voor je aangemaakt. Mochten er meer problemen zijn zeg het maar!

Mitsjiel said:
Wat wél hinderlijk is dat alle ballonnetjes over elkaar heenvallen..

Dat zal je niet snel hebben in friesland maar je snapt me wel :+
Nee, idd je ziet de verschillen al-:-
Maar er staat ook een lijstje dus je kan ook gewoon kijken. Je kan ook best ver inzoomen als je de satallite optie gebruikt.

crazybond700 said:
Nee, idd je ziet de verschillen al-:-
Maar er staat ook een lijstje dus je kan ook gewoon kijken. Je kan ook best ver inzoomen als je de satallite optie gebruikt.

haha ja jou herken je meteen aan je roze balonnetje:P

Back