Op jezelf wonen...

Erik, fix een gezamelijke huisrekening voor alle gezamelijke uitgaven...
1 iemand moet als hoofdhuurder/huisbewaarder aangewezen worden...
maak voor huishoudelijke spullen een lijst waarop je je naam kan schrijven en wat je gekocht hebt, en wat het kostte.
Schoonmaakroosters werken niet, doe je Eigen afwas en niet die van anderen, of verdeel het goed.

Neem een slot op je kamer, zorg ervoor dat je alle spullen (ook toiletspullen en etenswaar) op je eigen kamer kunt bewaren. Neem spaarlampen door het hele huis heen (kost geen drol, ff doosje van 10 bij de kwantum halen)

dat was het eerst wel zo'n beetje. ohja, laat niet een bord macaroni en kaas voor 2 weken staan, toch arne? :rolleyes:

Originally posted by Erik
Zit er ergens een goedkope super dat jij weet? Dan ga ik lekker daarheen :).

Ik zit boven de Free Record Shop/Vero Moda btw.

Zo'n whiteboard is idd wel een idee, lekker kliederen daarop :D. Morgen eerst maar eens mijn kamer schilderen ;).

je zit op 10 minuutjes lopen van de albert heijn.

:D

nee maar serieus, erik, ik woon ook met 2 vrienden in een huis en dat werkt lang niet altijd zo relaxed als je denkt... dus wees gewoon egoistisch en zorg ervoor dat jij je spullen goed voor elkaar hebt... dan heb je des te meer reden om op die andere lui te schelden en ze dingen voor je te laten doen.

ohja, neem een Nee/Nee sticker (of Nee/Ja) scheelt je een hoop werk :)

Originally posted by Blaze
je zit op 10 minuutjes lopen van de albert heijn.

Beter naar de Aldi, scheelt je 60 a 70 % in de kosten! Dan maar ff n stukje verder fietsen of lopen lijkt mij.

Originally posted by Tienelientje
hehe bedankt voor de tip ik heb al een kamer maar hij is helaas tot februari

Waar woon je/ga je wonen in Groningen?

Ik koop trouwens alle boodschappen samen met m'n huisgenoot. Van noodzakelijke dingen als brood en beleg, tot chips, bier en dat soort stuff. Boodschappen worden allemaal gehaald bij de Jumbo, zit dichtbij en is goedkoop. Zit ook wel een Aldi, maar kom er eigenlijk nooit.

Originally posted by Boeie
:D

nee maar serieus, erik, ik woon ook met 2 vrienden in een huis en dat werkt lang niet altijd zo relaxed als je denkt... dus wees gewoon egoistisch en zorg ervoor dat jij je spullen goed voor elkaar hebt... dan heb je des te meer reden om op die andere lui te schelden en ze dingen voor je te laten doen.

Klinkt goed :D. We gaan morgenochtend even wat meubels etc bij de ikea halen, en ik heb ze lekker aan het werk gezet met het schilderen van mijn kamer ;).

We hebben al een whiteboard dingg opgehangen dus dat is geregeld. Ik zit alleen te internetten via mijn mobiel dus das nog kut.

Back