Rond 2005 was ik kloar om te werken, dus een Tomos classic gekocht in rotterdam (rijbewijs was 3 tientjes by postkantoor) aan een stukkie door naar noorden getuft, zat geloof ik nog eens op de snelweg maar het was héél wat rustiger toen. Op den duur was de kilometerteller kaduuk, maar dat was nog allemaal gedoogd, had plannen er een compas in te zetten. Nadien weer teruggetuft naar rotterdam, op een dag naar amsterdamn want daar lag de boot waar ik zou werken in het dok, halverwege bij woerden lekke band, en maar de trein genomen, waarin ik de helm heb achtergelaten. Toen belde een waut me op want de brommer was gevonden, naar woerden gegaan om de papieren te geven. Want ik most toen met vliegtuug naar werk gaan (twee keer was ik het zat maar met trein gegaan) nou jah dat liep niet op veel uut
5 jaar geleden een Malaguti van buurman overgenomen, aardig wat gecruised met dat ding: tent, slaapzak en wat kookgerei. Richting de wadden, belgie, duutsland en de zee. Was wat gerommel mee, en voor vriendin maar 25 km brommertje gehaald een agm vx50. Garantie gaat tot 6000 km, en nu bij 5594 heeft ie er niet veel zin meer in.
Denk eigenlijk dat de zuigerveren wat versleten zijn, en met koud weer slecht afdichten. Had nog een fohn van haar gevonden vandaag geprobeerd de carburateur op te warmen, weinig succes !