Stel de scooter sterft uit (als nieuw te koop is) en aanbod in 2dehandse zijn erg beperkt welke keuze zou je maken?

arkAC

Active Member
Zonder dat dit topic nou een soort politiek onderwerp moet worden :rolleyes: denk ik dat mede de oorzaak is van jouw vraag Floris is dat EU top voornamelijk bestaat/bestond uit een Italiaan?
En dat daarom EU mileubeleid daar altijd al hoog op de agenda stond?
Bovendien, in de historische (binnen)steden zou meer "vervuiling" door scooters niet meer kunnen...

Floris van bommelstijn

Boris the blade
Laat ik het iets anders formuleren....
Sinds 2010/2011 is de 2 takt sowieso verbannen in de meeste binnensteden van Italie.
Enige 2 takt motoren welke nog getolereerd werden waren allen injectie modellen.
Het doet dus wat vreemd overkomen dat juist hier de Euro 4 carburateur variant wielen aan de grond krijgt!?

En idd is dit geen politiek onderwerp en dat moet het ook zeker niet worden.
Maar zoals ik al eerder aangegeven heb wacht ik dus nog even met overstappen naar 4 takt.
In eerste instantie vanwege Peugeot welke wellicht nog met een nieuwe Jetforce op de proppen komt!
Die begeer ik eigenlijk het meest....
Zo niet, rijdt ik naar Frankrijk met een aanhanger en koop een SR of een NRG, deze kan ik immers gewoon hier invoeren en v.w.b. de onderdelen kan ik ook gewoon in NL terecht. Deze keuze ga ik hoe dan ook maken binnen een jaar!

Last edited:
Advertisement - register to remove this