Stel jezelf voor / Introduce yourself!

Nou aanraden , heb hetzelfde als jij (terughoudend) , maar de accu's worden wel steeds beter . En de levens duur ook . En starten doen de meeste ook probleem loos ;) En met een nieuwe heb je ook een paar jaar ? geen omkijken , vanwege de garantie .
En zou dan ook inderdaad een goed merk kopen , is ook hierbij alle waar naar z'n geld . En een klein beetje geluk .
 
Hallo,

Ik ben Steven, 47 jaar woonachtig in Alkmaar. Sinds 13 januari 2024 in het bezit van een Peugeot kisbee uit 2015 met 7000km. Scooter is voor mijn dochter en wil deze graag in orde maken, olie carter, olie versnelling, rem olie, remmen voor en achter, luchtfilter wil ik vervangen, kleppen stellen en al het mogelijke reinigen. De kappen heb ik reeds verwijderd om overal zicht op te hebben en schoon te maken.

Ik zal komende tijd genoeg vragen hebben
 

Attachments

  • IMG_8234.jpeg
    IMG_8234.jpeg
    238 KB · Views: 28
Hi, ik ben Bob, 45 jaar. Woon vlakbij Rotterdam en voor de Kerstvakantie werd ik een beetje gek van de woon-werkfiles. In de Kerstvakantie werd mij een Berini Napoli uit 2019 aangeboden voor heel erg weinig (want hij deed het niet) en 1 en 1 is nog steeds 2. Ik heb er een nieuw accutje in gezet en het ventiel van het achterwiel en de kilometertellerkabel vervangen en sindsdien rijd ik een stuk minder chagrijnig vaar mijn werk en terug (behalve toen het sneeuwde...). Het is een snor en hij loopt 40 op de teller (zal wel 30-34 'echt' zijn) en ik wil hem laten omkeuren naar geel kenteken en rond de 50 laten lopen. Dan ben ik tevreden. Ik hoop hier wat nuttige tips te vinden (indien nodig) en ook zelf een bijdrage te kunnen leveren. Omdat foto's het altijd goed doen hieronder een foto van mijn Berini en een voor en tijdens foto van het Skyteam Dax project van mijn zoon waar ik hem bij help.
20240114_210240.jpgSchermafbeelding 2023-09-08 155741.jpg20240107_231432.jpg
 
Hoi allen. Ik ben kapitein ik ben 40 jarig oud en mijn hobby is sleutelen aan motorvoertuigen. Ik heb een citta, een 4takt neo’s, een zip op motorkenteken (180cc project) en momenteel bezig met opbouwen van een 4takt zip voor de verkoop. Vroeger actief geweest op scooter-freaks helaas alles weg na die crash die ze daar ooit hadden gehad. Leuk om een onderdeel te zijn van deze community :)
 
Back
Top