Stel jezelf voor / Introduce yourself!

Zip 2t

Member
ik zal mijzelf ook even voorstellen, ik ben Sebas ik ben 17 jaar en ik heb nu een tijdje mijn zip 2t 70 cc zelf opgebouwd, en ik ben van plan om nog een zip te bouwen.

Groeten, Sebas!

Last edited:

Henry12

New Member
Hallo allemaal , ik ben Henry 37 jaar oud en ben een pronto amaro aan het opknappen .
Gewoon om lekker wat te doen te hebben in de avonden .

Mvg Henry

Sparky

Well-Known Member
Hallo Henry,

Welkom op het forum.
By the way, ik kende deze scooter niet, even Gegoogled.
Een Chineesje met een Italiaanse naam. ;)
Veel sleutelplezier.

Y-vonne

New Member
Hallo allemaal, ik ben Yvonne en ben 39 jaar. Ik woon in Oosterhout nb. Mijn vriend kocht een tijd geleden een grand dink en ik vond het zo leuk om te rijden dat ik voor mezelf een agm r8 gekocht heb. (Wat lichter en handelbaarder dan een GD) Omdat ik wel van knutselen houd me verdiept in scooters qua onderhoud en reparaties. Heb daarop een oudje bij gekocht, kymco super 9 om op te knappen voor de lol.
Groetjes Yvonne

Sparky

Well-Known Member
Hallo Yvonne,

welkom op het forum.
Een vrouw die plezier heeft in sleutelen aan scooters kom je niet zo vaak tegen.
In ieder geval met vragen kun je altijd hier op het forum terecht.
Veel sleutelplezier!
:)

bartj

HousePaus
Ik zal me ook even voorstellen, "vroeger" toen ik ewn jaartje of 18 was zat ik altijd dag en nacht hier op het forum te lezen en slap te ouwehoeren.
Paar leuke sprint aeroxjes gehad blablabla. Alles de deur uit gedaan van die kutscooters. Want je gaat over op autos..... en komt dan ineens 8 jaar latwr een bigbore zipje tegen. Nog voor mn vriendin doorhad dat ik een scooter had gekocht was ik alweer in mn schuurtje aan het sleutelen.
Ik heet dus Bart 29 lentes jong kom uit omgeving Breda en ben nu een race zipje voor het circuit aan het bouwen, gewoon omdat ik die 10jaar geleden al wilde maar niet kon betalen

Attachments

• IMG_20200803_080547_977.jpg
    IMG_20200803_080547_977.jpg
    265.4 KB · Views: 13
  • IMG_20200803_082144_348.jpg
    IMG_20200803_082144_348.jpg
    231.1 KB · Views: 11
Last edited:

FriXs

New Member
Hey Iedereen,

Mijn naam is Andy en ben afkomstig van Bierbeek - België! Ik ben 33 jaar en heb nog nooit eerder een scooter in mijn bezit gehad. Ik heb er onlangs eentje uit een garage gehaald. Nu heb ik me voorgenomen om het ding aan de praat te krijgen en zoveel mogelijk te leren over motoren en hun werking. Ik heb al enorm veel gelezen op jullie forum maar het werd tijd om zelf een topic te starten! Ik hoop dat jullie mij kunnen begeleiden in mijn leertraject en mijn nieuwsgierigheid kunnen invullen.

Groetjes,
Andy

don010_

New Member
Zo, aangezien we een nieuwe start hebben met het forum is het leuk als de nieuwe leden zich hier ook kunnen voorstellen. Ik zal uiteraard aftrappen:

Bas
36 jaar en kom uit Leidschendam
Heb nogsteeds een NRG in de garage staan

Voor de rest probeer ik het forum een beetje levend te houden en knutsel ik lekker achter de schermen. Rij geen scooter/motor meer, maar de passie ervoor blijft :)
Ik ben don 18 jaar komt uit omgeving delft ik rij op een vivacity 2t uit 2005 en vind het leuk om te knutselen met scooters

StefK17

Member
Aangezien dit topic weer een beetje op begint te bloeien, laat ik mezelf ook eens voorstellen.

Ik ben Stef, 17 jaar en vind het onwijs leuk om op de scooter te rijden. Ook is knutselen een goed deel van de hobby geworden en helpt dit forum enorm om nieuwe dingen te leren!

Vonk

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ben 40 jaar oud en woon in Erichem.
Sinds kort heb ik een scooter gekocht om lekker mee te knutselen. Het is voor mij een leermoment ik ben echt een semi leek. Een beetje jeugdcentiment staat nu in de garage een Kymco dj y50. Mijn vrouw vind het ook ontzettend leuk een heeft nu een Kymco like 4t.

Groetjes,
Kasper

Sparky

Well-Known Member
Welkom op dit forum Kasper.
Fijn dat je, je even voorstelt.
Kymco Like heb ik een aantal jaren geleden ook gehad, een erg degelijke en fijn scooter, was wel een 125cc maar in principe hetzelfde als de 50cc.

Misschien wordt het sleutelen wel een hobby. ;)

tekisui

New Member
Rond 2005 was ik kloar om te werken, dus een Tomos classic gekocht in rotterdam (rijbewijs was 3 tientjes by postkantoor) aan een stukkie door naar noorden getuft, zat geloof ik nog eens op de snelweg maar het was héél wat rustiger toen. Op den duur was de kilometerteller kaduuk, maar dat was nog allemaal gedoogd, had plannen er een compas in te zetten. Nadien weer teruggetuft naar rotterdam, op een dag naar amsterdamn want daar lag de boot waar ik zou werken in het dok, halverwege bij woerden lekke band, en maar de trein genomen, waarin ik de helm heb achtergelaten. Toen belde een waut me op want de brommer was gevonden, naar woerden gegaan om de papieren te geven. Want ik most toen met vliegtuug naar werk gaan (twee keer was ik het zat maar met trein gegaan) nou jah dat liep niet op veel uut :D

5 jaar geleden een Malaguti van buurman overgenomen, aardig wat gecruised met dat ding: tent, slaapzak en wat kookgerei. Richting de wadden, belgie, duutsland en de zee. Was wat gerommel mee, en voor vriendin maar 25 km brommertje gehaald een agm vx50. Garantie gaat tot 6000 km, en nu bij 5594 heeft ie er niet veel zin meer in.
Denk eigenlijk dat de zuigerveren wat versleten zijn, en met koud weer slecht afdichten. Had nog een fohn van haar gevonden vandaag geprobeerd de carburateur op te warmen, weinig succes !

Last edited:
Advertisement - register to remove this