Stel de scooter sterft uit (als nieuw te koop is) en aanbod in 2dehandse zijn erg beperkt welke keuze zou je maken?

Euhhhh ... wat wil je dat ik aan pas dan ??? De Runner rijd nu 69 op de Klok , geheel standaard met een Sito Plus .
Kan op dit Moment de Speedfight 3 - 2-takt Lc never nooit niet bijhouden , dat ding loopt 107 op de klok. :tearsofjoy:

Btw ... De Speedfight is te koop , geheel nieuw hoogwaardig opgebouwd.

Peugeot Speedfight 3 , 2-takt Lc , Dubbeldisk. RS . Zwarte uitvoering.

Speedfight 3 , 2-takt , Lc , Dubbel Disk.
Nieuwe Krukas Doppler Endurance
Nieuwe Lagers en Keerringen
Nieuwe Malossi Sport 70 CC Cilinder en zuiger ( nu 800 Km )
Nieuw Spruitstuk en Malossi Membraan plaatjes
Nieuwe Dellorto 19 MM Carburateur
Nieuwe Yasuni R uitlaat.
Nieuwe Malossi Multivar en Rollen
Nieuwe Poline Vsnaar
Nieuwe Malossi Torque Driver
Voor en achter nieuwe Malossi Remblokken ( DD Schijfremmen) + Rem Olie
Voor en achter nieuwe Michelin Power Pure Banden
Nieuwe Accu 9 Ah.
Nieuwe dubbel slakhuis Claxon Golf Gti.. Voor vervelende Wielrenners .
Scooter Klinkt en draaid als een nieuwe Naai Machine
Tevens zijn alle Originele onderdelen aanwezig , Cilinder uitlaat Carburateur etc etc .
 
Last edited:
Ik zou wel een elektrische scooter willen met een goede accu. Geen uitstoot, geen brandstofkosten, weinig onderhoud en geruisloos rijden. En veel beter dan fietsen in welke vorm dan ook.

Maar tot die tijd rij ik lekker op m'n Agility.
 
ik heb uitwijkmogelijkheden genoeg, heb auto en motor rijbewijs (twijfelde al tussen brom- en motorscooter, nader ook de midlife-crisis (of zit er al middenin maar ben nog in ontkenning) maar een nette, latere Honda C50 (of C90, mag dus ook) lijkt me wel wat.. die worden nog in diverse staten (van nieuw tot "ontbinding") geïmporteerd. wilde toen ik voor m'n motor aan het lessen altijd het liefst op de "chopper" rijden, maar dan zou ik slechts het "lichte" motorrijbewijs halen (werd toen nèt ingevoerd) terwijl ik al de "zware" leeftijd had.. de "nakeds" van de rijschool hadden een 500 cc V-twin die een fractie zwaarder waren en waar ik dus gewoon mijn volwaardige motorrijbewijs op kon halen (en kwamen tegen wind in niet meer boven de 130 tenzij je ging liggen). Hou wel van een diepe brom en dat hadden die Honda 4-takts goed voor elkaar. dat er vergeleken met 2-takt "geen gang" in zit maakt me niet zo veel meer uit en daar wéét ik nog wel wat trucjes voor en anders zoek ik ze wel op (of ik ga naar degene die ze wist/weet)
 
Back
Top