Tienelientje
Well-Known Member
kheb je net ff ge-pm-d please mail mij ff trug
Originally posted by Tienelientje
[off] jullie hebben het hier mooi over op jezelf gaan wonen ennuh dat wil ik dus ook ik zoek een kamer in groningen maarjah dat gaat erg moeilijk maar als iemand hier een kamer voor me weet plz tell me!!!
Originally posted by Erik
Probeer via-via wat te vinden, op die manier heb ik mijn kamer in hartje A'dam ook gevonden (Nieuwendijk voor kenners ).
Ik vraag me alleen af hoeveel ik per maand kwijt ben aan levensonderhoud etc, heb opzich een redelijk ruim budget maar ik wil toch wel wat meer dan alleen eten. Motorrijden kost ook geld etc.
Hoeveel zijn jullie gemiddeld kwijt per maand aan levensonderhoud etc, en wat is je budget? Ik zit met 2 vrienden in een appartement, moeten ook nog kijken hoe we de kosten voor eten etc verdelen. Iemand tips daarvoor?
Originally posted by Rickstick
Mag wel tentje opzetten bij mij in de tuin Maar ff serieus. K weet misschien nog wel een kamer hier in de buurt. Paddepoel. Buitenwijk. Ongeveer 10 minuutjes - kwartiertje fietsen naar binnenstad
Originally posted by Erik
Probeer via-via wat te vinden, op die manier heb ik mijn kamer in hartje A'dam ook gevonden (Nieuwendijk voor kenners ).
Ik vraag me alleen af hoeveel ik per maand kwijt ben aan levensonderhoud etc, heb opzich een redelijk ruim budget maar ik wil toch wel wat meer dan alleen eten. Motorrijden kost ook geld etc.
Hoeveel zijn jullie gemiddeld kwijt per maand aan levensonderhoud etc, en wat is je budget? Ik zit met 2 vrienden in een appartement, moeten ook nog kijken hoe we de kosten voor eten etc verdelen. Iemand tips daarvoor?
Originally posted by JohnB
Ik kan je aanraden om niet in het centrum boodschappen te doen Beter kijk je of je ergens een Dirk of een Lidl vind ofzo.
En boven welke winkels woon je?