Cor_vandijk aka Der Plant! 4 January 2012 #1,002 Joris post jouw master pic van zaterdag!!! Hier 1 van mij, hahaha.. [Ir]http://i43.tinypic.com/30ubsj9.jpg[/Ir]
Joris post jouw master pic van zaterdag!!! Hier 1 van mij, hahaha.. [Ir]http://i43.tinypic.com/30ubsj9.jpg[/Ir]
SuperCzT pssssht 4 January 2012 #1,003 Fox_gek said: Had voorheen nog veel langer haar dat dit Click to expand... Zat er ook een barcode op je achterhoofd? :W
Fox_gek said: Had voorheen nog veel langer haar dat dit Click to expand... Zat er ook een barcode op je achterhoofd? :W
Dirk. Well-Known Member 4 January 2012 #1,006 Fox_gek said: Had voorheen nog veel langer haar dat dit Click to expand... Beste snor man!
Vassago Fuckin' Poser 4 January 2012 #1,007 Gewoon een beetje laten groeien dat haar op je kop. Paar mm ziet er imo beter uit dan glad.
5 543543543 Well-Known Member 4 January 2012 #1,008 Dirk. said: Beste snor man! Click to expand... :W
'Lars Skyline Euner 4 January 2012 #1,010 Fox_gek said: Had voorheen nog veel langer haar dat dit Click to expand...
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 4 January 2012 #1,011 Pil, nog gehoord van die 4 "getinte" mannen die een roofoverval gepleegd hadden bij jou in de buurt:X?
Pil, nog gehoord van die 4 "getinte" mannen die een roofoverval gepleegd hadden bij jou in de buurt:X?
Dirk. Well-Known Member 4 January 2012 #1,013 Rocco. said: Pil, nog gehoord van die 4 "getinte" mannen die een roofoverval gepleegd hadden bij jou in de buurt:X? Click to expand... Dat was toch in Nieuwe Niedorp? :+
Rocco. said: Pil, nog gehoord van die 4 "getinte" mannen die een roofoverval gepleegd hadden bij jou in de buurt:X? Click to expand... Dat was toch in Nieuwe Niedorp? :+
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 4 January 2012 #1,014 Ook volgens mij, uur eerder waren ze bij mn tante in huis :X8P
Fox_gek Pilsje erbij? 4 January 2012 #1,015 Yea, kwartiertje later zette Mandy 't op FB (buren van je tante). Hier 100 meter vandaan ofzo :+ Snor is er overigens al vanaf hoor, had het toch beter ook vóór de foto kunnen doen
Yea, kwartiertje later zette Mandy 't op FB (buren van je tante). Hier 100 meter vandaan ofzo :+ Snor is er overigens al vanaf hoor, had het toch beter ook vóór de foto kunnen doen
dokman_B Well-Known Member 4 January 2012 #1,016 hier ik in aktie in de zwart groene auto [IR]http://i39.tinypic.com/23sgo45.jpg[/IR]
Laurens. Do the Dahmer! 5 January 2012 #1,017 Fox_gek said: Yea, kwartiertje later zette Mandy 't op FB (buren van je tante). Hier 100 meter vandaan ofzo :+ Snor is er overigens al vanaf hoor, had het toch beter ook vóór de foto kunnen doen Click to expand... haha ja ach beetje geklier kan geen kwaad toch.. baardje zou er goed bij staan maar zo te zien hebbie niet veel baardgroei?
Fox_gek said: Yea, kwartiertje later zette Mandy 't op FB (buren van je tante). Hier 100 meter vandaan ofzo :+ Snor is er overigens al vanaf hoor, had het toch beter ook vóór de foto kunnen doen Click to expand... haha ja ach beetje geklier kan geen kwaad toch.. baardje zou er goed bij staan maar zo te zien hebbie niet veel baardgroei?
Fox_gek Pilsje erbij? 5 January 2012 #1,018 Laurens. said: haha ja ach beetje geklier kan geen kwaad toch.. baardje zou er goed bij staan maar zo te zien hebbie niet veel baardgroei? Click to expand... Tuurlijk, ik kon er ook wel om lachen hoor. Krijg alleen een snor en een licht sikje, aan de ene kant best chill, maar vind het ook jammer..
Laurens. said: haha ja ach beetje geklier kan geen kwaad toch.. baardje zou er goed bij staan maar zo te zien hebbie niet veel baardgroei? Click to expand... Tuurlijk, ik kon er ook wel om lachen hoor. Krijg alleen een snor en een licht sikje, aan de ene kant best chill, maar vind het ook jammer..