Foto van jezelf topic #13

Status
Not open for further replies.
Hahaha, kan er zelf wel om lachen hoor. Ik mag zelf de grapjes nooit maken, heb ik weer een hok met herrie thuis :p

Zat trouwens best te zoeken bij de eerste shop, ging wel ff out toen ik het zag :D

Dan ben je ook een lompe knoest als je zo'n grapjes maakt thuis :D
 
:D Gister ook nog hoor, ze had 't over paardrijden. (Ze sport natuurlijk verder nooit)
Toen zei d'r vriend: Ja al ga je dat doen dan kun je zeker de eerste week niet meer lopen.

Ik: En dat paard ook niet :D

Normaal is lachen om je eigen grap natuurlijk hardstikke fout, maar ik ging wel ff goed stuk hoor gister :p
 
Dr vriend lijkt op:
bowser.jpg
? :p
 
Hahahaha, nee dat valt allemaal reuze mee hoor!

Genoeg over mij :+
Durft er nog iemand een foto te posten? Helemaal nu iedereen lekker op dreef is? :D
 
ga nou niet de moraal ridder uithangen, maar je zus onderling/thuis pesten is 1 ding... maar op een publieke forum is wat anders. zou ze ook niet leuk vinden, mocht ze dit te zien krijgen.
 
ga nou niet de moraal ridder uithangen, maar je zus onderling/thuis pesten is 1 ding... maar op een publieke forum is wat anders. zou ze ook niet leuk vinden, mocht ze dit te zien krijgen.

Care, ze stopt toch zelf dat eten naar binnen. Of is het weer onder het mom van een ziekte of genetische aanleg :+
 
Hahahaha, nee dat valt allemaal reuze mee hoor!

Genoeg over mij :+
Durft er nog iemand een foto te posten? Helemaal nu iedereen lekker op dreef is? :D

Ik zit op me werk, geen pic hier.
Maar thuis heb ik er wel nog een paar lompe liggen;)
kzal me vanaaf eens bedenken
 
ga nou niet de moraal ridder uithangen, maar je zus onderling/thuis pesten is 1 ding... maar op een publieke forum is wat anders. zou ze ook niet leuk vinden, mocht ze dit te zien krijgen.

Boeiend, inmiddels kan je dr zelf ook wel om lachen hoor. Alsof ze zelf niet ziet dat ze 'gezet' is..
 
Care, ze stopt toch zelf dat eten naar binnen. Of is het weer onder het mom van een ziekte of genetische aanleg :+

Hard, maar die reacties zijn te verwachten op dit forum. Als je het erg vind moet je(vooral) op dit forum niks posten :+
 
dus dat geeft je de recht om je eigen zus openbaar te vernederen?

hier worden dat soort grapjes volop gemaakt, recht in de gene z'n gezicht, maar ik zal nooit iemand die ik ken op een forum/online gaan pesten (achter zijn/haar rug om) mocht ze het ooit te zien krijgen doet 't gewoon veel meer pijn, dan als je het recht in der gezicht had gezegd.

mjah we dwalen af.
 
maakt me verder niks uit hoor rickaaa, als jij het goed vind why not... ik kan er ook om lachen... al is het niet iets wat ik zelf snel zou doen ;)
 
dus dat geeft je de recht om je eigen zus openbaar te vernederen?

hier worden dat soort grapjes volop gemaakt, recht in de gene z'n gezicht, maar ik zal nooit iemand die ik ken op een forum/online gaan pesten (achter zijn/haar rug om) mocht ze het ooit te zien krijgen doet 't gewoon veel meer pijn, dan als je het recht in der gezicht had gezegd.

mjah we dwalen af.

Sowieso woont er niemand van die forum in de buurt, geen van allen kent zij ook. Ik snap je punt, maar het ging me ook niet echt om het vernederen hoor. Het blijft uiteraard m'n zus en mocht iemand haar dusdanig vernederen in mijn bijzijn zal ik er dan ook gewoon voor d'r zijn hoor..

Edit: Die van Erwin is wel Shop-worthy :D
Jammer dat ik atm op werk zit, ga hier geen shops zitten maken :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top