Laine Leren Lenie 9 January 2012 #1,029 Nicolàs said: Groen zwarte pak Click to expand... Dan zou ik ook een Suzuki B-King hebben :+
Vincent-Aerox Scooterloos 9 January 2012 #1,030 Kon je de motorboiis een beetje van je af houden, Laine?:+
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 9 January 2012 #1,031 Nicolàs said: Groen zwarte pak Click to expand... :winner:
Laine Leren Lenie 9 January 2012 #1,032 Vincent-Aerox said: Kon je de motorboiis een beetje van je af houden, Laine?:+ Click to expand... :love:Nee
Vincent-Aerox said: Kon je de motorboiis een beetje van je af houden, Laine?:+ Click to expand... :love:Nee
Laine Leren Lenie 9 January 2012 #1,035 K heb beiden blauwe oogjes nog gelukkig. Was wel heavy, 18 mannen..
Vincent-Aerox Scooterloos 9 January 2012 #1,036 Haha ! Ik wou niet beginnen over het feit dat ze mooi rondom je heen stonden, maar nu doet iemand anders het alsnog
Haha ! Ik wou niet beginnen over het feit dat ze mooi rondom je heen stonden, maar nu doet iemand anders het alsnog
Vincent-Aerox Scooterloos 9 January 2012 #1,038 Snap ik. De man in het groen zwarte pak lichtte nog even toe, wat er precies stond te gebeuren.