P Pepijn#205 Well-Known Member 2 January 2012 #981 Je hebt je hoofd kaalgeschoren... Voor een feestje
Vincent-Aerox Scooterloos 2 January 2012 #982 Kaal ziet er beter uit dan je haar op een foto die je eerder postte
InIMoeK DCA GODZUKI 2 January 2012 #983 BoydM said: Nog geneukt? Click to expand... K-k-k-k-koninnggggggggggggg :W:W:W
Fox_gek Pilsje erbij? 2 January 2012 #985 BoydM said: Nog geneukt? Click to expand... Nope, kwam er niet van Pepijn#205 said: Je hebt je hoofd kaalgeschoren... Voor een feestje Click to expand... Jep Vincent-Aerox said: Kaal ziet er beter uit dan je haar op een foto die je eerder postte Click to expand... Ik heb veel positieve reacties gehad ja, denk dat ik het toch een tijdje zo hou (al is het wel echt koud ) Sander said: leip wief Click to expand... Ja, das een mooitje ook!
BoydM said: Nog geneukt? Click to expand... Nope, kwam er niet van Pepijn#205 said: Je hebt je hoofd kaalgeschoren... Voor een feestje Click to expand... Jep Vincent-Aerox said: Kaal ziet er beter uit dan je haar op een foto die je eerder postte Click to expand... Ik heb veel positieve reacties gehad ja, denk dat ik het toch een tijdje zo hou (al is het wel echt koud ) Sander said: leip wief Click to expand... Ja, das een mooitje ook!