Foto van jezelf Topic #16

Status
Not open for further replies.
Ouwe vierkanten nog of niet?

Kan je eigenlijk niet meer bij he dat dat spul er nog is. Af en toe kom ik ook welleens bij mensen en dan zie ik bv een grote vierkante tv staan haha. Dan denk ik echt van wtf.

CRT, je zult het vreemd vinden, maar die worden nog steeds voor professionele toepassingen gebruikt. Weet het niet heel precies uit te leggen, maar diagonale lijnen blijven recht zonder kartelingen. (Geen AA nodig)

@ Siep: Wij hebben hier dus nog een vierkante staan.. Een loewe, kan je vertellen dat ik nog steeds vrijwel geen tvs tegen kom die scherper zijn!!!

Dan moet je denk ik eens een HD bron aansluiten op een fatsoenlijke 'platte' en jullie 'vierkante'. En dan nog eens roepen :P

29o6dcy.jpg

Collega had niks te doen, kreeg bovenstaande in m'n mail of ik die in de krant wilde plaatsen (voor de grap natuurlijk) Ben ik dus :P

Was jij laatst in Scooter Center Helmond ? Zag ineens iemand binnen komen lopen met een Quist shirtje aan, en nu ik jouw foto zie denk ik dat jij het bent geweest :P

CRT, je zult het vreemd vinden, maar die worden nog steeds voor professionele toepassingen gebruikt. Weet het niet heel precies uit te leggen, maar diagonale lijnen blijven recht zonder kartelingen. (Geen AA nodig)

Voor de lijntjes bestaat ''tegenwoordig'' Illustrator, en je moet wel een heel erg cheap scherm hebben willen je lijnen niet ''scherp'' ogen :P

Op m'n vorige werk werkte ik oa met LaCie en Eizo schermen maar dat was ivm fotobewerkingen en het goed kunnen calibreren van die schermen. Nu ivm grafisch werk werk ik met Apple schermen, dit aangezien de kleurechtheid minder van belang is aangezien ik toch met vaste kleurwaardes werk.

@Melv, hmm ben ik sowieso niet geweest. Waarschijnlijk iemand anders met zo'n shirtje :)

Kijk maar in de ballonnen. :P
Niets bijzonders: 1 flitser van links, de rechtermuur is een copy van links ivm raam voor cleane look. Dan nog wat knip- en plakwerk en pp werk.

Status
Not open for further replies.
Back