Op jezelf wonen...

Originally posted by JohnB
Keb nog zo gezegt Arjan, kom naar Amsterdam. Maar nee lekker eigenwijs :P

Alsof je daar een kamer kunt krijgen... Dat is echt te ernstig. Mensen die ik ken die daar zitten kunnen al1 een tijdelijke krijgen, dus na 3 maanden iedere keer weer verkassen en sowieso in een buitenwijk...

a'dam is idd erg... maar welke grote stad tegenwoordig nou niet?
las vandaag dat ze speciale regelingen gaan treffen in tilburg voor afgestudeerden ofzo...

Jelle: Gewoon kwijtschelding formulier aanvragen bij de gemeente, of er even langs gaan. Dat laatste lijkt me het beste, aangezien ik nog steeds geen antwoord heb. Stufi papieren en evt loonstrookje iig meenemen. Bankafschrift hebben ze meen ik ook nog nodig.

Originally posted by Boeie
het leuke is, wij hebben meerdere malen aangegeven dat ze weg is en dat is bevestigd maar toch wordt het nogsteeds gegeven.

om kort te zijn, als ze later toch geld gaan terugvragen:
- boeit het mij niet (het is mijn pakkie an niet)
- kunnen we het aanvechten, omdat wij eerlijk zijn, maar de instanties zelf zeggen dat zij het beter weten ;)

Heb je dat wel op papier?

ja alles staat op papier, van woningstichting, gemeente en van Vrom.
die van vrom kloppen dus alleen niet (omdat dat mens erop staat) maar er is ons uitdrukkelijk gezegd dat we niks zelf mogen doorgeven omdat de gemeente dit doet.

ok dan :rolleyes:

Vass....Spangen sux man! 8P Das echt zo'n kutbuurt! Sowieso... enigste wat je daar voor vervoer naar toe hebt zijn die kut-trams!(ok en de metro naar Marconi) Overdag goed te doen, maare kheb weleens om 0.00 in tram 8 gezeten 8P jezus wat een vage gasten zitten er dan in zeg! Ik was wel met 5 man...maar als je een keer alleen naar huis moet! 8P Tis toch kut dat wanneer je een keer laat naar huis moet het risico dat je geript word erg groot is! beter zoek je het wat dichterbij het centrum of op zuid ofzo, zuid vind ik persoonlijk het meest tjille gedeelte van Rdam, op een aantal wijken daar nagelaten!

Maare als je eens een tour door Rdam wil....:! I will lead you the way!

I'll keep that in mind :)

Keertje shoppen denks ! Op 2 manieren :P

Mja, ik ga alleen op dat aanbod van Spangen in als ik echt nix anders kan vinden...

Ik ben nu op zoek naar een kamertje van max. 350 E per maand...

[off] jullie hebben het hier mooi over op jezelf gaan wonen ennuh dat wil ik dus ook ik zoek een kamer in groningen maarjah dat gaat erg moeilijk maar als iemand hier een kamer voor me weet plz tell me!!!

Ik ben nu ook het zoeken naar een kamer tot max. 900 euro, samen met 2 maten op kamers...

ik ga sowieso niet met onbekende een wc.keuken.douche delen.....

Wtf boeiond :). Je ziet snel genoeg of het ransapen zijn of dat het een beetje fatsoenlijke lui zijn waar je bij gaat wonen hoor...

Hey,

Kijk hier eens:

http:://www.kamernet.nl

weet niet of deze link al voorbij gekomen is:! , moet je maar even zien8)

veel suc6 iig:W

Jub, al geweest :)

Toch bedankt!

Mja...ik hou daar niet zo van Roy, ik wil gewoon kunnen chillen op mijn manier zonder b.v. echt veel rekening te houden met eventuele huisgenoten....vooral als ik ze niet goed ken...

mayb neem ik die kamer in spangen wel , tijdelijk of course, totdat ik wat beters heb gevonden?...dan heb ik iig al wat, en als ik eenmaal daar op school zit is een kamer flexen wel iets makkelijker dan vanuit hier zeg maar...

Originally posted by Tienelientje
[off] jullie hebben het hier mooi over op jezelf gaan wonen ennuh dat wil ik dus ook ik zoek een kamer in groningen maarjah dat gaat erg moeilijk maar als iemand hier een kamer voor me weet plz tell me!!!

Ik weet binnenkort misschien een 1 persoons huisje voor je, in het centrum, en onder mij:)

Back