Wonen in Breda

Status
Not open for further replies.
Hou es op met die kut tenten, topic-verneukers! :P

Xie sochtens ook vaan iemand in een grijs/blauwe jas op een SR over de tuinzigtlaan rijden. Dat wel iemand van hier dan? Die rijdt gewoon braaf met zn lampjes aan en helmpje op ;)

KOBUS said:
En Janssen kun je je best vermaken, je moet gewoon lekker schijt aan die ballo figuren hebben....

Ga daar maar eens aan de bar staan met een stapeltje 50 euros en je colbert en je hooded aan...

Al die zogenaamde kk rijke pikkies gapen je aan

t bestaat niet dat ik met 50 euro uitga 8P

ze keken mij ook al zo raar aan toen ik daar eens binnen liep met een wc-experience shirt aan met een normaal vest erover :P

mjah dat volk zeg, sjeuz k vond de buurman wel gezelling,
qunation is ook wel om te doen :w

Ja maar met een wc experience shirt ga je sowieso niet uit :P

Heb trouwens zin in de zomer, concerten van de WC :W

KOBUS said:
Ja maar met een wc experience shirt ga je sowieso niet uit :P

Heb trouwens zin in de zomer, concerten van de WC :W

mjah, kwas toch al in breda :P

k zal r ook zeker weer zijn (zundert en hoeven :w)

Wie was nou die kerel waarvan zn vriendin op de Tuinzigtlaan woont, en een geel/blauwe speedfight(of speedake) heeft?

Bertje was wel leuk of niet, Haagze sf2, ik was vorige week vrijdag geweest, prachtig die vent is zo druk... :)

Cipher said:
Hou es op met die kut tenten, topic-verneukers! :P

Xie sochtens ook vaan iemand in een grijs/blauwe jas op een SR over de tuinzigtlaan rijden. Dat wel iemand van hier dan? Die rijdt gewoon braaf met zn lampjes aan en helmpje op ;)

Toevallig een Rooie SR met veel herrie ?

Gaat er vandaag toevallig nog iemand naar Tilburg op de scooter? :+

Rijdt tegenwoordig met een collega mee, maar die is vandaag vrij. Sta nu dus voor de keuze scooter of trein...

-Edit
OMFG wat is t buiten koud! En wat een lange saaie weg is dat zeg :Z
Maar heb dus idd voor scooter gekozen. Heb er ongeveer 40 minuten over gedaan, en kan nu amper praten omdat mn smoel bevroren is :+ Op de terugweg maar wat harder rijden dus :W

Last edited:
Man ik heb het nu nog steeds koud :+ Heb wel al weer gevoel in mn tenen 8) (voor de duidelijkheid, het was 23,9km op mn oude F-50 AC uit '95 :+)

- Edit
Woei.. de terugweg was minder koud. Nu zijn alleen mn bovenbenen en vingertoppen bevroren 8P Ben benieuwd hoelang mn scooter dit gaat volhouden :P Lullig als ik op de helft stil kom te staan :P

Last edited:
Ahh godverdomme, tis vandaag nog kouder! Had maar n 2de broek aan gedaan maar mn poten zijn minstens net zo bevroren!
Denk dat ik maar een LC kop op mn AC cilinder zet, en lekker op een radiator ga zitten 8P

Zijn er meer mensen die lange afstanden door de kou rijden? En hoe doen jullie dat?
Ik heb 2 helmen, een integraalhelm die te klein is, en een gewone open. Ik doe al die integraal op zodat mn mond uit de wind blijft, maar het vizier moet open blijven anders zie ik geen ruk.

Ben al zo lang niet meer uit geweest in Breda, zeg maar gerust ongeveer een half decennia al niet meer :o Ben al die jeugdcafé's een beetje ontgroeid denk ik..... Er is wel het 1 en ander veranderd als ik door de stad loop, maar volgens mij nog wel even gezellig ;)

Greetzz DAW

DJaex said:
Nee hoor Nexy kmaakte maar geintje kheb je nog nooit echt zien rijden.

En idd over Breda utigaan is idd wel leuk. Suickerkist / Q-Nation / LiQuid En Rizult zijn toch wel de betere tentjes. Jammer da Cafe Janssen bestaat 8P

hahaha precies fack cafe jansen is voor homos ofniet dan?? ik ga meestal naar beach ken daar veel mensen of ik ga in tilburg uit naar de zino das wel vet

Ik vond kerkplein wel een goeie tent die 2x dat ik er geweest ben... maarja, Breda is gewoon vet, heb er ook een half jaartje doorgebracht :)

Tegenwoordig is er een nieuwe groet trouwens daaro... OUWEEEEH!! :P

Status
Not open for further replies.
Back