Wonen in Breda

Status
Not open for further replies.
Je bedoeld zown 80km weg waar politieautos vaak rondrijden in de spits? :+
Hoelang doe je er ongeveer over vanaf Tuinzigt (Breda West) naar Tilburg West (Industriegebied)? Als je gem. 70 rijdt?

Oww das makkelijk te doen!!

[offtopic]Vanmorgen voor t eerst in 14 maanden aangehouden!! +ralf+ Heb ik toch dat kut certificaat niet voor lul gehaald :P[/offtopic]

Volgens routenet.nl is de afstand van mijn voordeur tot die van mn nieuwe werk 23,1km. Dat moet dus makkelijk te doen zijn in een half uurtje +ralf+ 9||6

Nu rest nog de vraag; Trekt mijn F-50 AC dat wel :D :X

Last edited:
Ik moet in t industriegebied in Tilburg-west zijn. Is dat te doen met een gemiddelde snelheid van 60, of zijn dat vooral fietspaden waar je dan over heen moet? Ik moet zeg maar bij de McDonalds zijn, naast 1 of ander kanaal.

ja ik ken niet heel tilburg, maar je moet gewoon naast de weg, naast de berm op het asvalt fietspad rijde, erg goed te doen

kom je op een gegeve moment bij een benzine pomp die hebbe een grote kaart buite, ken je ff kijke waar je precies moet zijn :!

uuhm, ik geloof van niet, d8 niet dat daar een politiebureau zit, maar kan gewoon binnen vragen, bij benzine pomp wete ze heus wel waar crematorium is hoor

Ben nu een paar keer met de bus naar mn werk geweest, en moet dan ook een stuk lopen. Als ik in die buurt ben weet ik de rest van de weg wel te vinden. Maar ik weet dus niet waar je Tilburg binnen komt.. maar zie ik wel met routenet.nl ofzo

Dr sjeest overigens elke ochtend rond 07:45u een runner onder t spoor door bij station west. N grijze runner met een chroome Ixil twin pijp eronder, en volgens mij een jonge dame erop. N bekende vant forum?

Een vriendin van mij woont op kamers in breda, ik moet zeggen, gezellige mensen daar, leuk uitgaan en alles zit bij elkaar :)

Big B NRG said:
Een vriendin van mij woont op kamers in breda, ik moet zeggen, gezellige mensen daar, leuk uitgaan en alles zit bij elkaar :)

Klopt ik woon er :+

Breda is idd Gezellig alhoewel je niet in Kesteren moet ronddwalen s'avonds en Tuinzicht ( lees Tuigzicht ) naast waar jij woont Cipher is ook niet alles hoor :?

Ik heb in Breda nog nooit ergens last van gehad......
Rotterdam eigenlijk ook nog nooit

En met een pimp scoot zou ik niet eens over straat willen

Mjah je kan best gewoon over straat maar als je hoort dat sommige mensen elkaar zomaar neersteken ga je toch ook wel 2 x nadenken als je langs zo'n groep jongeren loopt :X.

Status
Not open for further replies.
Back