Wonen in Breda

Status
Not open for further replies.
Arno said:
beter ga je naar vd kruys ipv schietecat of van nispen in breda.

Allebei dure balletenten.

Waarom deel ik die mening toch met je 8P.

idd en Vd Kruys is niet zo heel ver.

Maar maak eens wat leuke Pictures als je Huisje af is :D

Hahaha de site is idd vreselijk fout, maar de man heeft er wel verstand van geloof me.
En dat ze een testbank hebben is ideaal natuurlijk. Euhm weet je de kartbaan te vinden in breda? nou op dat industrieterrein zit ie.

Nj. Wist niet eens dat ze er een hadden :) Maar is dat ni de buurt van tuinzigt, haagse beemden, ginneken... waar?

Kzit beetje zn "forum" te bekijken en hij blaat inderdaad wel ok. Komt op mij over als een relaxte kerel.

Mjah Keers kwee nie vink ook nie alles hoor die vent naait je of hij komt z'n beloftes niet naar. vind hem zelf ook nie z'n geweldige vent waar je ff een babbel mee maakt.
Kheb wle gehoord dat z'n rox in 5 secs naar 100 komt ofzo

Cipher said:
Ik woon waarschijnlijk vanaf kerst in Breda :) Huis is zo goed als af. Nu alleen nog de elende die Ikea heet zien in elkaar te krijgen :P

Had vanmiddag een bank zonder montage materiaal, en een moertje zonder schroefdraad 8P Gelukkig is hun service wel goed, even erheen en je gaat met goed spul terug naar huis

Lol woon in Oosterhout werk @ ikea breda zit ook regelmatig na werk @ mhl @ tuinzichtlaan, maar waar kom je nou precies te wonen die voor dat meertje daaro of ???

Kom ook zon beetje iedere dag door tuinzicht met std rode firefox met rox achtervelg

Greetz Rene

MHL?

Bij dat water jah :)

Geen rooie foxen gezien. Zie wel gruwelijk veel Vivacitys in breda rond tuffen!! :r
Breda is echt Rox en Vivacity geil volgens mij 8P

Cipher said:
MHL?

Geen rooie foxen gezien. Zie wel gruwelijk veel Vivacitys in breda rond tuffen!! :r

Zeg dat wel jah en vergeet Di-Tech niet wordt steeds populairder.
Maar jah da vijvertje ken ik wel ;).
Krij er wel eens met ene maat van me langs naar huis. 8P
Maarjah mss ooit een x een idee om te meeten

Wie weet :)
Moet ik wel eerst mn scoot op orde maken :P Moet n hoop gebeuren

Maar ws. start ik n projectje, daarmee durf ik je dan wel te meeten :+

Cipher said:
MHL?

mhl is user zie paar post omhoog

En idd vivacitys zijn er echt ongeloofelijk veel

Maar vooral een paar weken terug echt gruwelijk veel rollerbanken in breda
ook bij tuinzicht so be warned

Jah volgens mij staan daar tig keer meer banken als hier. Ik rijdt nu 14 maanden rond door Amsterdam (voornamelijk Noord), en heb nog nooit een rollerbank gezien.
Gister wel bijna de deur van een politieauto ingereden, omdat ie midden op de weg aant keren was 8P Kwam aantuffen met 60 en kon er nog maar net om heen. Agente op de passagiersstoel keek me alleen duf aan, en ze reden vrolijk de andere kant op :?

Ik heb n lekkere ruime box onder mn flat, ik schat 15m². Moet ik even een straalkacheltje (€25 @ praxis) kopen, en ik heb n heerlijke sleutelplek!! Wil dan ook n projectje starten :P

Jah Mijn Rox is verdes ook nie heel bruut ofzo hoor gewoon std potje enzo :D. Maar heb ook niet echt veel last avn Rollerbanken alleen jammer dat het net bij jou achter is da Politie bureautje :X.

Jah Politie in Breda is verders echt nergens goed voor hoor ;) Net als bij mij Bureau ligt 500 meter verderop hoelang doen ze daarover als je ze belt kwartier tot half uur.

Heb wel goede ervaringen met politie in Breda. Of nouwja.. n beetje dan :P

Was mn portomonee verloren, alles kwijt. Aangifte gedaan, allemaal goed.
Half jaar later wordt ik gebelt dat hij terecht is, of ik m kom ophalen.
Ik kom daar. Alles zit er nog in, tot op de laatste cent. Strippenkaart, nieuw pakje beltegoed van 20euro.. alles

Dus ik vraag hoe dat kan, na een half jaar.
Blijkt. Vlak nadat ik hem had verloren had iemand hem gevonden en afgegeven aan een agent, welke hem in t dashboard vakje van een surveillance auto heeft gelegt. Daar heeft hij het halve jaar erna vergeten op mij gewacht :D Maar toch alles terug :P (toen ik al nieuwe ID kaart had aangevraagd, mn OV was verlopen, en ik n mobiel abbonement had ipv beltegoed :P Maar t gaat om t idee :+)
En dr was nog iets.. maar ben ik vergeten 8P

hehe jah ik helaas niet, Duurde 8 maanden om voor hun erachter tekomen dat de gestolen scooter die ik had terug had gevonden van mij was hehe. Maar verders heb ik nie zoveel problemen met hun in Breda Meestal als je gewoon rustig rijdt naast een Woute auto doen ze niks.

Hier ook niet.
Gister nog bijna n politieauto in gereden, en rijdt ook regelmatig met 55/60 @teller achter ze.

Mijn scooter is ook gestolen geweest en weer terug gevonden. Hoop niet dat ik datzelfde ga meemaken :D Al is er bij mij wel een nieuw framenummer ingeslagen :)

sorry :X Ik snap de hint =)

Weet iemand of het te doen is of van Breda naar Tilburg te rijden met de scooter? Wat voor wegen liggen er. Kan je er lekker doorblazen. Lange rechte saaie stukken, of vrolijke natuur. Etc?

Cipher said:
sorry :X Ik snap de hint =)

Weet iemand of het te doen is of van Breda naar Tilburg te rijden met de scooter? Wat voor wegen liggen er. Kan je er lekker doorblazen. Lange rechte saaie stukken, of vrolijke natuur. Etc?

IS goed te doen ik weet het alleen niet uit oosterhout dan rij je over de 5 eiken kun je flink doorblazen over het fietspad ligt langs een 80 km weg dus dat is misschien ook nog een optie door bosgebied

Grreetz

Status
Not open for further replies.
Back