Wonen in Breda

Status
Not open for further replies.
nexy said:
Ey Joost :D

Ik woon ook in Breda (haagse beemden(Graaf engelbrecht) Politie heb ik eigenlijk helemaal geen last van.
Scooters hier vind ik motorisch niet zo geweldig.. een hoop std. of di-tech af maar er zijn zeker wel snellere ;)

Jah da geloof ik best met jou afstel kunsten 8P Stuntel rijder haha.

Cipher. Tuinzicht moet je wel goed op je spulletjes letten ;).
En Lunet ligt er idd vlakbij En wat betreft Hockeykutjes ze zijn wel knap +ralf+ Naja zitten ook zat normale leuke meisjes op die school.

En jah je woont lekker handig. Want als je In Westerpark achterlangs wilt sta daar ook politie , Rij je richting nac heb je ook kans op politie rij je langs lunet ook. Goede plek haha

DJaex said:
Jah da geloof ik best met jou afstel kunsten 8P Stuntel rijder haha.

Cipher. Tuinzicht moet je wel goed op je spulletjes letten ;).
En Lunet ligt er idd vlakbij En wat betreft Hockeykutjes ze zijn wel knap +ralf+ Naja zitten ook zat normale leuke meisjes op die school.

En jah je woont lekker handig. Want als je In Westerpark achterlangs wilt sta daar ook politie , Rij je richting nac heb je ook kans op politie rij je langs lunet ook. Goede plek haha

klopt 100%, heb er ervaring mee..... eergister nog rollerbank....bij lunet...de brandweerkazerne daar....op die hoogte

Jah Breda he Ik woon om de hoek bij politie bureau :x.

Oh en Nexy Je zei dat je nooit last had van politie en die ene x dan dat Ronald zei dat er rollerbank was en da jij ging rijden haha

Bla.. ik heb in een bepaalde kring(breda) echt het imago van afstelprutser :D maar dat was met die andere spul had ik geen zin.. Nu met MHR vario en delta clutch staat alles wel gewoon goed :)

Mja toen ik ging rijden kwam ik opeens achter een copper.. maar die zag me niet.. daarna nog 3 wouten gezien.. hun mij niet.

Sorry voor offtopic// Breda is wel een leuke stad.. qua uitgaan ook wel goed

Nee hoor Nexy kmaakte maar geintje kheb je nog nooit echt zien rijden.

En idd over Breda utigaan is idd wel leuk. Suickerkist / Q-Nation / LiQuid En Rizult zijn toch wel de betere tentjes. Jammer da Cafe Janssen bestaat 8P

MHL said:
heeey

kom oorspronkelijk uit rotterdam, maar woon nu al weer een tijdje in breda...en een ding is zeker.... ik wil noooooit meer terug, ik heb hier alles..

woon tuinzigtlaan in breda :D

ik heb het hier prima naar mijn zin!

greetzzz
mhl

edit: @ cipher.... misschien zie je me weleens rijden... met mijn sr, met witte binnenkappen...en een Yasuni Z

Misschien heb je me wel eens zien lopen @ zwarte jas + grijze eastpack. Kwam regelmatig op nr 116 op de Tuiinzigt laan ;)
Jaguar dealer is daar idd ook om de hoek. Dus jullie worden mijn buren? ;)

Tuig daaroh ;). Nee De Jaguar Shop ken ik wel me daar schuintegenover Aapjes bureau :).

En Jah grote kans da MHL je buurtje wordt ;)

/me geeft een harde rotschop

Zow.. even t topic omhoog :)
We zijn weer n stukje verder. Inmiddels hebben we de eerste maand huur al betaald ;)
T schuurtje onder de flat is echt prachtig, 15m² aan pure knutsel-ruimte ;) Hier moet ik altijd buiten zitten.. daar kan ik lekker binnen zitten. Kan ik ook eindelijk eens mn kappen gaan spuiten :P
Ik hoop er begin december te wonen, we moeten er nog een hoop aan doen.

Wat zijn n beetje de betere onderdelen-winkels in breda? Ik weet dat er n fietsenwinkel in princenhage zit met scooterstuff, maar weet niet oftie duur etc is.

Foto's Cipher messchien kom ik na de vakantie wel een x aanvlammen met m'n rox :D.
Lekker beunen in da hok van jou haha 8P.

Scietecat :L Die gasten lichten je op bij het leven
Janus leuke onderdelen alleen zorg ervoor dat die vrouw je niet helpt want die snap het echt niet gaf mij vorige x een Koppeling sleutel ipv een Vario :S
Keers Motor Revisie ( @ KartCentrum ) heb testbank maarjah als hij je niet kent probeert hij je ook op te lichten. Tegne mij gezegd over een week heb je een R ja nu kan hij die R in z'n **** steken :L :P

En Jah Bressers leuke winkel. Kdenk da je beters alles Online kan kopen dan hier in breda.
Tenzij je kleine dingen nodig heb

He Cipher ik kom zelf niet uit Breda woon in Etten leur maar heb wel 2 jr in breda op school gezeten. Ik vind breda super gezellige stad vooral het uitgaat :D. En voor een fatsoenlijke scooterzaak waar je alles hebt raadt ik je aan om naar vd kruijs in Oisterwijk te gaan. Is wel niet naast de deur maar je hebt er alles. De 2 zaken in breda hebben ook wel wat maar das meer voor de nrx mannen onder ons als je snapt wat ik bedoel.

Naas

vd kruijs :D nog nooit geweest eens een x doen ;)
Ojah uitgaan is idd wel lachuh Lekker wijven --> Janssen

Stampen -> Q-Nation
Mavo Sletjes --> Beach Club
De rest --> R&B Cafe :X

Meestal sta ik in Suickerkist of iets in die Rij of Q-nation :D

Hmm.. voor de duidelijkheid.. ik ga samenwonen met mn vriendin.. waar de mavo sletjes uithangen zal me dus aan mn kont jeuken ;)

Hoe heet die zaak in princenhage dan? Is best groot (van buitenaf gezien).

ik woon ook nog steeds in breda, al wel 16, bijna 17 jaar !!

nog steeds tevreden, alleen die aapjes worden wel steeds strenger :S
maja verderz is breda nog wel keej, tog?

Cipher said:
Hmm.. voor de duidelijkheid.. ik ga samenwonen met mn vriendin.. waar de mavo sletjes uithangen zal me dus aan mn kont jeuken ;)

Hoe heet die zaak in princenhage dan? Is best groot (van buitenaf gezien).

Ach jah maarjah om ff Op Cipher z'n vraag te anwtoorden. Das denk Van Nispen die je bedoelt :X vindt het alleen niet zo'n geweldige zaak die vrouw snap er nmlk nie veel van dus zorg dat je die man te pakken heb.

Ik woon waarschijnlijk vanaf kerst in Breda :) Huis is zo goed als af. Nu alleen nog de elende die Ikea heet zien in elkaar te krijgen :P

Had vanmiddag een bank zonder montage materiaal, en een moertje zonder schroefdraad 8P Gelukkig is hun service wel goed, even erheen en je gaat met goed spul terug naar huis

Status
Not open for further replies.
Back