WinterCup 2005-2006

net nog ff met die gekke belg gebeld :p

hij kan niet garanderen dat we in een A en een B klasse kunnen rijden wat ik wel een nadeel vind ... ik ga morge de reservatie infaxen wat hem dus definitief maakt

indien je dus niet komt laat dit morge voor 7 uur savonds weten aub
 
ik heb sinds vandaag internet bankieren :D MASTER

maarre betaling van rik & lydia zijn idd binnen

sam gaat ook meedoen, jim en thomas zeer waarschijnlijk ook... reservering gaat deze week de deur uit wacht nog op bevestiging van 1 persoon
 
ok ik heb gewacht en gewacht ... en vandaag was ik het zat. ik heb het monobiken betaald en wel voor de volgende mensen

EGT
rop
cunoh
dave
kaze (vegagucci)
rik v opdorp
lydia
timmy
dani
ddl junior
arnoud
myself

indien je alsnog mee wil kan dit op eigen risico ... de hierboven genoemde mensen rijden zeker punt uit :D

ik heb er zin an :D
 
ok net wederom de belgische afdeling aan de lijn gehad ... definitieve afspraken zijn ....

19:30 - aanwezig zijn
20:00 - eerste training

de deelnemers zijn:

jim doorewaard
thomas blok
sam van der stoel
jack stolk
haman
rob
arnoud
cunoh
dave
kaze
rik
lydia
dani
timmy
ddl junior
egt

er zijn bekers besteld voor de 1e, 2e, en 3e plekken. er word in 2 ploegen gereden. een A klasse en een B klasse, naja dat heeft verder geen uitleg nodig neem ik aan.

kortom .... ik zie jullie allemaal 14 januari om half 8 in antwerpen :D

tot dan
 
Last edited:
Ff 1 ding ik zie op die site NERGENS een adres staan... ja alleen een route beschrijving maar geen adres, is wel zo makkelijk voor een navigatie systeem want ik ben nogal slecht in kaartlezen straks :D
 
ik zou het adres ook niet weten ... ik weet waar het is vanwege het feit dat mn tante letterlijk op steenword afstand woont van de kartbaan .... als je in antwerpen ben gewoon naar de bioscoop metropolis vragen ... daar naast zit een industrie terrein, dan zit de kartbaan helemaal aan het eind direct aan de weg waar je rijd met de auto ... vlakbij een tankstation (texaco volgens mij)

als je dr echt niet uitkomt moet je ze maar ff belle
 
Ok in Antwerpen weet ik wel de weg weet ook wel waar de bioscoop zit als toeminste die hele grote is? dan weet ik het wel ongeveer :)
 
Back
Top