Scootercross 2 Boekel 13-11-2005

Als er mensen zijn die dit te veel "sluikreclame" vinden mogen ze zich bij mij melden.


#94 said:
Dan nu wat foto's:

De eerste vertanding die kapot ging:
vertanding1.jpg


De tweede vertanding in reparatie:
vertanding2.jpg


wat er mis was kun je in dit filmpje zien.

Helaas hebben we nog geen foto's van vertanding nummer 3 (de tweede van Erwin).
Ondanks dit alles had Erwin erg goede zin, onder het genot van een kumke T:
kumkeT.jpg


Dan nog een foto van de Ice
ice1.jpg

en nog een
ice2.jpg

en eentje met Melven zelf
melven.jpg

en nog een
boekel1.jpg

en tijdens de finishing technical touch
94.jpg

en tijdens de schoonmaakbeurt door ralf himself
ralfschoonmaak.jpg

Heel vreemd allemaal, dat doet hij anders nooit!?!

Erwin zijn scooter
ert.jpg


en er is al merchandise van hem gesignaleerd
tank.jpg


Ps: Erwin deelt handtekeningen uit na de volgende wedstrijd *D
 
Last edited:
hoezo? het woord twins komt hier bijna niet in voor :rolleyes: :p

wie heeft deze foto's gemaakt? kan me niet voorstellen dat die in 2delig pak liep gezien de 5e foto :p

btw : 5e en 7e foto zijn zelfde
 
Sander said:
Je moet er gewoon heel slim op inspelen....

Had je anders verwacht ?
Volgens mij zijn wij de enigste die er aan mee doen +ralf+
Als er nou wat meer mensen wat meer inzet tonen kan dat anders worden, maar daar kan ik echt niets aan doen.
Je kan het ook zo zien, zonder onze inzet ( Melven en wij ) geen scootercross, dat wilden we toch niet missen ?
 
Sander said:
Neejhoor :) Juist niet :)

Alleen ik probeer die "zeurende" forummer, even te vertellen, dat je niet alles in de hoek van sluikreclame moet gaan gooien....

Ik dacht al dat ik de enigste was die het niet meer helder zag allemaal.

Ps. wanneer sta jij tussen de deelnemers, je hoeft niet veel vermogen te hebben dus........................bwahahaha ;)
 
Razma said:
ik en Freez waren de eerste crossers hier :W ;)

... met een platte achterband :p
120-1088868634.jpg

Lekker boeiend of je eerste bent ofniet.
Ik heb het zelf al eerder willen doen een paar jaar geleden, maar het opbouwen van de scooter is nog niks van gekomen vanwege geldgebrek en geen auto.

Maar ik vind het helemaal niet eens erg dat er meer mensen zijn die ook crossen.
Zo heb ik dus ook eerder kans dat er misschien ooit meer crosstoernooien komen. Dat is voor mij alleen maar voordelig. En ik vind het zoiezo wel leuk als er wat concurentie om de hoek komt zetten.

Meer mensen meer plezier..
 
ik zal proberen dat filmpje te posten van die jongen met die fox waar de achteras van afbrak.




BojT said:
Und... ? :?

die jongen heeft dat filmpje gewist zegt ie
of hij wil het niet laten zien dat kan natuurlijk ook
 
Niemand filmpjes van de Ice zelf? Jullie maken mij namelijk erg nieuwsgierig 8)

Ziet er allemaal heel erg nice uit. Leuk ook om is te zien dat er niet alleen gesprint word met scooters,

Gerben Visser
 
melf #50 said:
hoezo? het woord twins komt hier bijna niet in voor :rolleyes: :p

wie heeft deze foto's gemaakt? kan me niet voorstellen dat die in 2delig pak liep gezien de 5e foto :p

btw : 5e en 7e foto zijn zelfde

Even voor alle duidelijkheid:
Eerst wordt er steeds door jan en alleman om foto's gevraagd. Sterker nog, als ze weten dat je foto's hebt en ze niet plaatst wordt je voor een lul aangezien.
Nu ben ik zover dat ik wat foto's plaats, en er staat inderdaad TWINSSCOOTERSERVICE op, en dan krijg ik daar weer gezeik over.

Ik zal jullie één ding vertellen, je krijgt van mij foto's MET TWINSSCOOTERSERVICE erop, of je krijgt GEEN FOTO's.

Zoeken jullie het maar uit! PM me maar wat de uitkomst is.
 
GVT said:
Niemand filmpjes van de Ice zelf? Jullie maken mij namelijk erg nieuwsgierig 8)

Ziet er allemaal heel erg nice uit. Leuk ook om is te zien dat er niet alleen gesprint word met scooters,

Gerben Visser

Filmpjes zat van de ICE, zelfs een hele video. Maar ik hou ze lekker voor mezelf :p
 
Je mag op die foto's zetten wat je wil hoor, is enkel waarborging van je eigen auteursrecht, ik verspreid ook geen foto's zonder... Dus, gewoon posten met.
 
Back
Top