Scootercross 2 Boekel 13-11-2005

#94

Retired Champ 2003 + 2004 Standard
Hier dan het topic van de tweede maiscross, te boekel. Waar ook wij weer paraat zullen zijn om het Twins team te vertegenwoordigen.

Deze wedstrijd zal er weer een nieuwe deelnemer van start gaan, met een verassende creatie op scooter-gebied, die zijn machine net niet af heeft kunnen krijgen voor de afgelopen wedstrijd.
 
Advertisement - register to remove this

ik ben wezen kijken in handel en ik vond het zekers wel vet.
nu wil ik in boekel ook mee doen.
maar ik moet velgjes hebben om er noppenbanden op te zetten.
heeft er nog iemand wat liggen in de buurt van helmond deurne die kanten op.
misschien heeft twins nog wat liggen?
ik zou ze graag zo snel mogelijk hebben dan kan ik nog wat oefenen
10 inche ntt velgen moet ik toch hebben dan of niet?
 
Ja twins heeft nog noppenbanden.

Ik heb nog maar 1 12" band voorradig, deze wordt meestal als voorband gebruikt. De 10" is voor achter indien mogelijk.

Greetz

De ideale band is Kenda 120-90-10 ( typhoon, rally )
Deze kost € 24,50 in de aanbieding
Ook is er beperkt de 100-90-12 van Dunlop, € 59,95

Greetz,
Anthony van Nies
Twins Scooterservice
 
Het wordt in ieder geval georganiseerd door "De Vlammers", maar dat kon opzich ook niet anders.
 
jammer dat er niet veel meer van die crossen worden gehouden.
als er veel wedstrijden zouden zijn zou ik men scooter meteen omtoveren tot cross scooter in plaats van sprint scooter.
helaas heb k geen tijd om zoiets te organiseren.
maar ik denk dat als er een groepje mensen de moeite neemt om er een compleet wedstrijd seizoen van te maken dat het best een succes wordt.
net als in italie.
 
mja , zo is het nog te doen , als het officiele wedstrijden worden kunnen velen het al niet meer betalen , beter gewoon af en toe en geregeld door plaatselijke verenigingen , blijft het ook nog leuk ;)
 
dennisbots said:
jammer dat er niet veel meer van die crossen worden gehouden.
als er veel wedstrijden zouden zijn zou ik men scooter meteen omtoveren tot cross scooter in plaats van sprint scooter.
helaas heb k geen tijd om zoiets te organiseren.
maar ik denk dat als er een groepje mensen de moeite neemt om er een compleet wedstrijd seizoen van te maken dat het best een succes wordt.
net als in italie.


helemaal mee eens:).

Heel veel mensen willen wel sobw'en of sbo'en maar kunnen dit niet ivm de hoge kosten. crossen is minimaal net zo leuk en kan je kan met een typhoon met leuke straatsetup en crossbandjes al goed meekomen (ipv een 1500E setup die alleen maar zuigertjes vreet etc).
 
idd
en als je verschillende klasses maakt dan kun je de snelle en de hobby rijders appart laten rijden.
net als bij de motor cross.
en ja je kunt het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt.
maar voor weinig geld kun je zeker veel plezier gaan hebben.
 
dat hoeft niet eens. met crossen ben je me evo echt niet veel sneller dan met straatsetupje. je koopt een scoot a 300E. 200E setup, 100E banden en je kan een jaar crossen als je niks stuk rijdt....
 
dennisbots said:
jammer dat er niet veel meer van die crossen worden gehouden.
als er veel wedstrijden zouden zijn zou ik men scooter meteen omtoveren tot cross scooter in plaats van sprint scooter.
helaas heb k geen tijd om zoiets te organiseren.
maar ik denk dat als er een groepje mensen de moeite neemt om er een compleet wedstrijd seizoen van te maken dat het best een succes wordt.
net als in italie.


We kunnen ook gewoon zonder verdere verplichting regelmatig met een groepje van bijv. 10 scooters gaan rijden. Niet officieel maar puur voor de fun. Er ontstaat automatisch een strijdelement en wie weet wat daar van kan groeien. Vorig jaar heeft melven mij dat voorstel ook eens gedaan, nu heb ik een scooter.....................nog een paar man erbij en we zijn aardig op weg. +pippi+
 
ik heb 10 inche velgjes gevonden.
dus dat word nog setup omgooien, afstellen en nog iets verzinnen voor mijn twinair filter want die zal al dat zand niet tegenhouden lijkt me.
bij twins even bandjes halen

en oefenen zaterdag in het bos
 
Back
Top