Scootercross 2 Boekel 13-11-2005

Word het hier gehouden? Waarom krijgen we hier nooit duidelijke infomatie waar het precies ligt?

Adres: Bezuidenhout te Boekel.
Openingsuren: Woensdag van 14 tot 20 uur, zaterdag van 14 tot 18 uur.
Gesloten: Van 15 juli t.e.m. 31 augustus.
Accommodaties: Kantine
Info: Tel. 0492-32.12.50 (circuit), Fax 0492-32.41.98
 
@ Ralf het is toch niet gek dat mensen naar de locatie vragen. Als jij zegt dat het er vandaag opstaat dan trek je het ook naar jezelf toe. dan denken mensen dat jij er over gaat enzo. Dus beetje vriendelijker kan wel lijkt me...

Geef het nummer maar. Ik bel wel. Zo veel moeite is het nou ook weer niet. Ik ben zelf ook zeer benieuwd waar het is.
 
Kijk doofus heeft de jackpot gewonnen hij snapt het teminste hoe ik denk.
Niet iedereen weet waar het ligt. BTW daar komt idd nog eens bij dat jij het misschien nou wel weet en het idd voor je zelf houd. Dus ik vind voor de volgende keer dat het wel even erbij gezegd mag worden waar het is op de plaats van bestemming aka boekel.
 
Doofus said:
@ Ralf het is toch niet gek dat mensen naar de locatie vragen. Als jij zegt dat het er vandaag opstaat dan trek je het ook naar jezelf toe.

Vandaag is ook nog niet om :) Ik ga straks naar Twins, en dan zal ik het wel horen, en dan vertel ik het jullie ook wel.. Ik word alleen wat moe van het gezeik, jullie doen net of het onze verantwoording is jullie te informeren...

Waarom zou ik in godsnaam niet willen vertellen waar het is?

Doe ff normaal, en wacht af.
 
ben ik dus 3 dagen bezig geweest om mijn scooter klaar te maken.
ga ik net oefenen in het bos en ik ben nog niet bij de crosbaan en knalt men overbrening eruit.
heeeeel fijn vuile ..... ka.....kl... ding!!
 
Hmm, ze beantwoorden geen mail en nemen ook geen telefoon op. Iemand een idee hoelaat de brommer/scooter klasse begint?

edit: Iemand die toevallig weet of je op lokatie kan inschrijven?
 
dennisbots said:
ben ik dus 3 dagen bezig geweest om mijn scooter klaar te maken.
ga ik net oefenen in het bos en ik ben nog niet bij de crosbaan en knalt men overbrening eruit.
heeeeel fijn vuile ..... ka.....kl... ding!!

1: je mag niet crossen in het bos
2: heb je toch iets verkeerd gedaan met monteren....
 
C4rN said:
Hmm, ze beantwoorden geen mail en nemen ook geen telefoon op. Iemand een idee hoelaat de brommer/scooter klasse begint?

edit: Iemand die toevallig weet of je op lokatie kan inschrijven?

Je moet zelfs op lokatie inschrijven dus dat is al geen probleem meer.

Vanavond word er het een en ander gepost over de locatie.
 
1. mag nie staat niet in mijn woordeboek.

2 hij zat wel goed maar hij had al iets geleden.
en ik ging volgas met 100 @ teller over wat knippen en toen sloeg die vast en meteen weer los.
en nu ken ik gas geven zonder vooruit te komen.
meteen wat vliegles gegeven aan scooter, ik ben echt pissig.
altijd wat met da ding als er iets te doen is.
 
Patrick is afgereist naar het verre Boekel OM VOOR JULLIE TE INFORMEREN WAAR HET IS...

Dus nog even geduld tot hij van zn kruistocht terug is..
 
gewoon naar boekel rijden en dan staat het gewoon aangegeven. ik doe ook mee maar ik doe t op mn fiets met iets meer cc 250 cc offroad klasse :p

edit als je auto geen brandstof meer verbruikt en nog rijd zit je goed, t is een klein gat daar..
 
Niet doorvertellen: Ralf is stiekum toch organisator }:O

Ik heb hem net gepeinigd onder de pers en in het testhok ( over de rug gespold met crossband) en pas op de intensive care ging hij praten.

Het is morgen te doen in Boekel ( N br. )
Cirquit "Neerbroek" (wat niet veel meer inhoud dat de straat zo schijnt te heten.)
Aanvang wedstrijden 11.00 uur

Kanshebber bromfietsklasse: Melven Wevers op de " ICE " Ik zal wel weer zijn " CORN " happen :'(
 
Back
Top