ST.net Scootercross dag

Razma

Well-Known Member
De beslissing is gevallen... als er voldoende interesse is gaan we gewoon met z'n allen een dagje scootercrossen @ circuit Motodrome Nieuw Zevenbergen in Berghem !

Via Motor Action Days fixen we dan een 'Mini Grand Prix' Scootercross met een training, 2 heats, een wedstrijd en een finale per groep.

Kostprijs is 34 euro (ex.btw) voor de volledige dag

Inbegrepen:
* huur van de scooter (Yamaha BW's Bump)
* gebruik van douches na het rijden
* een hoop fun
& de hele organisatie

Kortom... gewoon een dagje fun :)

De datum houden we liefst op een zondag (indien mogelijk) ergens half/eind augustus...

scootercross.jpg

})
 
Advertisement - register to remove this

niet al te serieus nemen, gewoon lekker raggen :)

als het iedereen een beetje bevalt gaan we maybe voor een echte cross ;)
 
Tja ik hou persoonlijk niet zo van crossen enz... Maare ik kom zeker weten ff kijken, is hier 10 min vandaan :D Als iemand interesse heeft voor pics, kan morge wel ff gaan kijken?
 
denk dat wij ook wel komen.
Inne weet je al wat over de voorwaarden etc.
Is best goedkoop als je 34 euro moet betalen en als je dan z'n ding tot rijdt dat er dan niets aan de hand is.
 
kick idee, scooters aftrappe is leuk :)

zondag is goeie dag, count me in

/edit Mr polini Evo: kut hessman staat nog ingelogd.
 
Dat lijkt me wel een leuk idee jah :) Denk dat ik wel van de partij ben maar stel ik krijg een ongeluk en die scoot is total loss wat dan ? Zit dat bij de prijs in of wat ?
 
Originally posted by Black-Ark
Dat lijkt me wel een leuk idee jah :) Denk dat ik wel van de partij ben maar stel ik krijg een ongeluk en die scoot is total loss wat dan ? Zit dat bij de prijs in of wat ?

Lezen :D

ik ben trouwens ook wel van de partij als ik het allemaal red :)
 
Back
Top