Wieger JS-TUNING 28 February 2007 #222 we wisselden elkaar af, anders storte de tent in he idd drie foto's haha
dragsterlover TTE Mooierd #221 28 February 2007 #223 Is het zusje van kenny nou altijd aanwezig op sbo sprints ? -:-
ZipSP Tuning #33 28 February 2007 #224 MHR said: we wisselden elkaar af, anders storte de tent in he idd drie foto's haha Click to expand... ] HAP tja inne bleef maar foto's maken achter elkaar. in 1 minuut wel 20 foto's ofzo. ach stand zag er goed uit. HAP
MHR said: we wisselden elkaar af, anders storte de tent in he idd drie foto's haha Click to expand... ] HAP tja inne bleef maar foto's maken achter elkaar. in 1 minuut wel 20 foto's ofzo. ach stand zag er goed uit. HAP
Tom.#86 TKT! 28 February 2007 #225 Marco said: Heb je een heel weekend die paal vastgehouden eric? Click to expand... Eric houd van palen vasthouden denkz :+ :henko: Last edited: 28 February 2007
Marco said: Heb je een heel weekend die paal vastgehouden eric? Click to expand... Eric houd van palen vasthouden denkz :+ :henko:
Jordi. EPC/RST 28 February 2007 #227 zip "ligt" er lekker bij ziet er egt erg goed uit. beetje japans grt jordi Last edited: 22 March 2007
JWR Tuning Mop,mop, Gas dr op!! 7 March 2007 #229 hey gasten Motorbeurs was vet, hier ook ff wat pics LOL
dragsterlover TTE Mooierd #221 11 March 2007 #232 Jah klopt manta. geen onderdelen van scoots gezien. :!
[Steef] Banken?? PM! 12 March 2007 #234 J-tuning said: js-tuning ook aan de 2fast inlaat:W grt jordi Click to expand... en nieuwe uitlaat, en een KOSO 32 oid
J-tuning said: js-tuning ook aan de 2fast inlaat:W grt jordi Click to expand... en nieuwe uitlaat, en een KOSO 32 oid
Weksel Rapido In Progress.. 14 March 2007 #235 Geloof niet dat die 2fast inlaat was, wel nieuwe pijp en carb geloof ik
Jordi. EPC/RST 14 March 2007 #236 Weksel said: Geloof niet dat die 2fast inlaat was, wel nieuwe pijp en carb geloof ik Click to expand... het is sowiso geen MHR recht meer dus zal wel een 2fast inlaat setje zijn of een zelf gemaakt offcourse:W grt jordi
Weksel said: Geloof niet dat die 2fast inlaat was, wel nieuwe pijp en carb geloof ik Click to expand... het is sowiso geen MHR recht meer dus zal wel een 2fast inlaat setje zijn of een zelf gemaakt offcourse:W grt jordi
Dennis. Retired 22 March 2007 #238 Volgens mij is het een Honda MB spruitje, wat er verder onder zit...geen idee, alleen Joel zelf kan het ons vertellen
Volgens mij is het een Honda MB spruitje, wat er verder onder zit...geen idee, alleen Joel zelf kan het ons vertellen
Weksel Rapido In Progress.. 25 March 2007 #239 had er nog een foto van gemaakt btw.. [ir]http://www.56elf.nl/wessel/55.JPG[/ir]
Joël Weight kills accel 25 March 2007 #240 Dennis MHaRea said: Volgens mij is het een Honda MB spruitje, wat er verder onder zit...geen idee, alleen Joel zelf kan het ons vertellen Click to expand... Is idd gewoon een MT80 malossi spruitstuk met eigen adapterplaat, niets spannends i.i.g. ...
Dennis MHaRea said: Volgens mij is het een Honda MB spruitje, wat er verder onder zit...geen idee, alleen Joel zelf kan het ons vertellen Click to expand... Is idd gewoon een MT80 malossi spruitstuk met eigen adapterplaat, niets spannends i.i.g. ...