ST.net ScooterCross Pix !

Originally posted by Marco_v_W
met een 5 pk scooter is toch niks aan over zand ?

Ik geef jouw ook eens kans om te winnen, want jij hebt misschien 18 pk, maar zoals je zag ga jij toch 10x op je bek met een std scooter, laat staan als er nog een beetje vermogen onder hangt ;)
 
op zon baantje waar wij reden kun je nieteens met een snelle setup rijden, voor de ongeoefende crosser waren die dingen snel zat :p, want zeg nou eerlijk ze waren best moeilijk overeind te houden.....
 
Originally posted by SR Max Biaggi
op zon baantje waar wij reden kun je nieteens met een snelle setup rijden, voor de ongeoefende crosser waren die dingen snel zat :p, want zeg nou eerlijk ze waren best moeilijk overeind te houden.....
Met meer power wordt het alleen maar makkelijker. :)
 
Originally posted by Rudy_W
Vind het erg jammer dat ik niet mee kon doen... (als "normale crosser".
Had kermis + hele familie uitgenodigt dus....... En mijn moeder zat hiervoor al te zeiken (voordat ik er aan dacht dat we kermis hadden) dat het precies een jaar geleden was dat ik mijn schouder @ berghem naar de %^&*( gereden heb... :(

Toch zonde rudy, berchem is toch samen met budel mijn favoriete circuit :rolleyes: 8)

Mensen laat mij even weten wanneer jullie nog een keer gaan stunten met die scooters in berchem, dan probeer ik of ik ook eens kan komen spelen met mijn crossmotor.

Wat MHR#27 al zei met meer power houdt je hem juist strakker in het zand, dan kun je gaan hangen aan het stuur en gaat het voorwiel niet zo snel zoeken in het zand, dan gaat hij gewoon rechtuit.
Vergelijk het met een wheely, dan ga je ook rechtuit, (mensen met verminderd evenwicht (zoals ik op de scooterachterwiel) uitgezonderd :p ) dan stuur je doormiddel van hangen, dat doe je op het circuit in het zand ook.
 
nu dit topic toch omhoog is gehaald...

mensen: mark en ik hebben beide een typhoon gehaald, wordt speciaal opgebouwd voor de cross :D

binnenkort meer over te horen/zien.... zal een leuke 70cc setup onder komen :)

nog meer mensen ?
 
Originally posted by Marco_v_W
nu dit topic toch omhoog is gehaald...

mensen: mark en ik hebben beide een typhoon gehaald, wordt speciaal opgebouwd voor de cross :D

binnenkort meer over te horen/zien.... zal een leuke 70cc setup onder komen :)

nog meer mensen ?

ik was het ook van plan met een extra neo's, maar omdat mijn uiterlijk van mijn eigen race scoot+aanschaf corrado zit het er niet meer in. :'( misschien volgend jaar.
 
mij idee was om een klasse met mensen die serieus willen bezig gaan met cross alu cilinders...

en een soort vrije klasse (meer toegankelijk) met giettijzeren cilinders

andere en/of meer suggesties hierin altijd welkom
 
Ik denk dat dat je teveel werk gaat kosten voor een dag fun.
Laat iedereen 2x rijden. Kijk wie er snel zijn en wie niet. Maak 2 groepen of 6 groepen of wat dan ook. En laat die het weer in een finale uitvechten. Zodat je dus de langzamere en de snellere bij elkaar hebt. Dan heeft iedereen fun!
 
owjah inne, er is hier in enschede op een industie terrein echt een superleuk circuit (kost niks, en is dicht gelegen aan een snelweg, bij de grolsch fabriek) hier crossen vaak mensen... als me meer info wilt, contact me maar... :)
 
Is idd een mooi terrein. Gisteren waren crossmotoren en quadrijders er nog aan het crossen :)
Maar is een frame zonder kappen ook toegestaan op de st.net corssdag? :rolleyes:
 
Back
Top