Scootercross 2 Boekel 13-11-2005

MinaRallyLC said:
Zo heb ik dus ook eerder kans dat er misschien ooit meer crosstoernooien komen. Dat is voor mij alleen maar voordelig. En ik vind het zoiezo wel leuk als er wat concurentie om de hoek komt zetten.

Meer mensen meer plezier..

uiteraard... dat was ook de hele opzet waarom ik een keertje mee ben gaan rijden 8)
 
#94 said:
Even voor alle duidelijkheid:
Eerst wordt er steeds door jan en alleman om foto's gevraagd. Sterker nog, als ze weten dat je foto's hebt en ze niet plaatst wordt je voor een lul aangezien.
Nu ben ik zover dat ik wat foto's plaats, en er staat inderdaad TWINSSCOOTERSERVICE op, en dan krijg ik daar weer gezeik over.

Ik zal jullie één ding vertellen, je krijgt van mij foto's MET TWINSSCOOTERSERVICE erop, of je krijgt GEEN FOTO's.

Zoeken jullie het maar uit! PM me maar wat de uitkomst is.


uhm, was gewoon een grapje?? bovendien heb ik TWIN al uitgelegd wat ik ermee bedoelde , dus wees nou niet op je teenjes getrapt..

van mij mag je posten wat je wilt , van mij part doe je er ook nog een link bij naar je site , boeie...
 
Wat ik me nou afvroeg, die Ice heeft best een 'aardige' setup, heeft ie daar nou ook echt wat aan of ist een beetje overkill met zulke ondergrond?
 
Icm met de wielen en banden die hij heeft, stuk beter dan de Kenda 10" gevallen, levert het veel op. Anth en Erwin hebben met die Kenda banden met 13pk al aardig veel vermogen, glij glij glij...
 
GVT said:
Ach kom op houdt de forum members tevreden :*

Gerben


Forum members zijn per definitie nooit tevreden. Er zijn altijd weer mensen die wat te zeiken hebben (hè Ronnie)
Zorg de volgende keer gewoon dat je er bij bent.
 
Er begint een rode lijn te vormen in Ronnie's reacties.

Het wordt weer bijna tijd om het toppic dicht te gooien of wat te gaan verwijderen. :z
 
Zeg dan gewoon waar het op slaat betreffende user Ronnie.
Zeg dan niets over hele video`s die je hebt en die je toch niet laat zien.
(je weet dat mensen er moeilijk over doen, in elk topic)

Heeft het zin? (om zo dit topic te laten sluiten?)
 
Last edited:
Tinne said:
Zeg dan gewoon waar het op slaat betreffende user Ronnie.
Zeg dan niets over hele video`s die je hebt en die je toch niet laat zien.
(je weet dat mensen er moeilijk over doen, in elk topic)

Heeft het zin? (om zo dit topic te laten sluiten?)


Waar ik mij kostelijk aan stoor is dat er mensen zijn ( ik heb er 2 in gedachten ) die het verneuken voor de rest. Dat vindt ik asociaal. Als zij niet willen zien wat wij bieden kunnen zij een sticker laten maken bij Inne om op hun monitor te plakken. Mocht hen niet bevallen wat ze zien kijken ze maar naar die sticker ipv gaan lopen zeiken.
Wij worden gewoon moe van dat gezeik en gezeur.............kinderachtige mennekes!

get a life
 
MinaRallyLC said:
@twin

Ik zie dat jullie zo`n malossi f36s vork hebben. Hebben jullie er meer van en wat kost hij? (Ik weet wel dat ie idd wat prijzig is)

dat mag ik hier niet zeggen :rolleyes:

pm me maar even
 
Twin said:
Waar ik mij kostelijk aan stoor is dat er mensen zijn ( ik heb er 2 in gedachten ) die het verneuken voor de rest. Dat vindt ik asociaal. Als zij niet willen zien wat wij bieden kunnen zij een sticker laten maken bij Inne om op hun monitor te plakken. Mocht hen niet bevallen wat ze zien kijken ze maar naar die sticker ipv gaan lopen zeiken.
Wij worden gewoon moe van dat gezeik en gezeur.............kinderachtige mennekes!

get a life




get a life moet jij vooral zeggen terwijl je andere dealers zwart maakt
 
Sander said:
pffuh... t zal je pa maar zijn :X

169-1131910823.jpg


Wuhahaha das ook een forum member van een jaar of 18 8P
 
Back
Top