Aftertopic Speelmansplaten 24-25 september 2005

Status
Not open for further replies.

MiKeY

Live fast...die hard...
Ik dacht, ach...laat ik maar zo vrij zijn....

Aangezien er mensen ook alleen zaterdag zijn gegaan...

Plaats hier dus je reacties neer, ik ben er zelf niet bij...maar ben erg benieuwd wat er zoal te zien was...:D
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben net terug.. Ben een paar uurtjes geweest. Complimenten aan de organisatie! Het ging allemaal geordend en het leek of overal aan gedacht was. Nogmaals complimenten.. Verder was het ECHT druk.
 
zou 't hele weekend gaan..
vervolgens deed de Beta 't nog niet goed en besloten om enkel zondag te gaan..
Ik met me dikke kater vroeg opgestaan;wegens omstandigheden kunnen we dus niet gaan. verdomme..

nu beetje saai in de tuin maar aan de ICE knutselen.:(
 
ik ben juist terug ik kon er niet te lang blijve want werb bijna depresief omda ik te wijnig geld en geen scooter bij had maar mijn favoriet over heel de meeting was de goude aerox mer chrome sr velge en chrome uitlaat en hoop dat er foto's van hem getrokke zijn want was mijn cam vergete

maar alles was ok er ware zalige scoots,babe,paintballe en wil zeker terug gaan volgend jaar alles was echt af.

en bravo voor de organisatie voor de babes die jullie daar hadde met de scootertuning.net stickertjes in hun achterzak :p 8P
 
helaas was ik er niet bij.
had de tijd en het geld er nie voor :(

En als ik voortaan naar meetings ga is het zonder snelle scootie :(
Maar heb al van veel mensen gehoord dat het echt toppie geregeld was, en het gewoon super is verlopen.
 
Was echt vet,veel snelle scoots gezien.Er reed ook zo'n gast uit denemarken ofzo mee,met zijn 2fast4race,dat ding was echt ziek snel
 
Jah...tuurlijk :).

Het is 10 voor zes, iedeeen van de organisatie moet afbreken, en jij vraagt om resultaten :D.

Die zal je hier van de week echt wel lezen op het forum....
 
Sander said:
Jah...tuurlijk :).

Het is 10 voor zes, iedeeen van de organisatie moet afbreken, en jij vraagt om resultaten :D.

Die zal je hier van de week echt wel lezen op het forum....

kon zijn dat der al iemadn iets wist é? :lol:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top