19 Sept. legale meeting Speelmansplaten

Status
Not open for further replies.
ja jongens wel ontopic blijven want dalik krijg je een warning point en ik spreek uit ervaring enrico@sprinter deelt ze uit alsof ze voorniks zijn
 
dit is niet bedoeld als gezeik over die bank,

maar toch netjes dat die PRO race cilinder toch 16 pk leverden, ( wel getuned ) neem ik aan, en de getunde evo of speed maar 4 pk meer.
ik vind dat toch netjes, als je dan niet voor de hoogste score zou gaan, ben je goedkoper uit met een pro race. maar jah die 150 euro zal niet veel uitmaken bij die ander 1500 :p
 
maar het maak zeker wel uit op de weg, je pk's zijn anders dan wat je op de weg levert, niet om af te kraken, maar ik hield hendri kbijna helemaal bij, en laat zeggen dat ie op speelmans 20 pk had, en ik 15.4, dus dat wil niks zeggen ;)
 
aprillia sr2000 said:
maar het maak zeker wel uit op de weg, je pk's zijn anders dan wat je op de weg levert, niet om af te kraken, maar ik hield hendri kbijna helemaal bij, en laat zeggen dat ie op speelmans 20 pk had, en ik 15.4, dus dat wil niks zeggen ;)

nou da denk ik niet bart als jij 15 pk hebt en hendrik 20 dan hou je hem echt niet bij hoor tenzij je een sprintframe hebt wat niks weegt dan zou het misschien kunnen
 
dat neem ik aan dat je met 15 pk niet iemand bij houd met 20 pk.
maare die pro race cilinders met 16 pk, die moeten toch Zeer goed getuned + afgesteld zijn willen ze die scores halen, of vergis ik me daar nu in?
ook zag ik een athena vlinder met 15 pk, vind ik ook knap, Ik had met athena ( tuned @heerlen ) 10.2 pk. dus allemaal mooi tune werk. dan liggen die cilinder in verhouding van prijs en vermogen toch in de buurd van de speed en evo. knap gedaan vind ik, of zit ik nou compleet fout. en zou er nog meer uit die cilinders te halen zijn?
 
KnaPuH said:
nou da denk ik niet bart als jij 15 pk hebt en hendrik 20 dan hou je hem echt niet bij hoor tenzij je een sprintframe hebt wat niks weegt dan zou het misschien kunnen

die hendrik trekt toch elke keer aan ze stuur, als ie dat niet deed gaat ie wel wat harder weg..
 
Pk`s zegt immers nix man..
op genemuiden had nick (angryspy) 10.1 pk :|
maar hij ging ontzettend hard..

de scoot kan wel gewoon goed lopen, maar niet perfect voor op de bank...

dus PK`s maakt geen drol uit (wel als bv het verschil 15+ pk`s is natuurlijk)
 
Enrico@Sprinter said:
Scheelt dacht IK 7% maar hang me er niet aan op..
Stelletje n00bs :W (ook Sander dus :*:*:*)
De correctie is afhankelijk van de omstandigheden. Ene keer is het 1% volgende keer is het 10%. Sander/iemand anders. Post je grafiek eens, daar is het op te zien. Rechtsboven staat de ISO corr. factor. Is die 100% dan is het ongecorrigeerd.
Heb je 20,0pk bij 97% dan doe je 20/97*100=20,62 Dan zou 20 gecorrigeerde pk's dus 20,62 ongecorrigeerde pk's zijn.
 
KnaPuH said:
nou da denk ik niet bart als jij 15 pk hebt en hendrik 20 dan hou je hem echt niet bij hoor tenzij je een sprintframe hebt wat niks weegt dan zou het misschien kunnen

nee ok, maar toch was het zo, niet om hendrik te dissen natuurlijk, maar het was wel zo, scheelde bijna niks, hendrik moest 2 keer gas terug geven meen ik zag ik op het filmpje, en ik 1 keer.
en toch had ik daar 15.4 op de bank, hendrik had meen ik niet gebankt maja,
toch giing het behoorlijk gelijk op.......dus ja dan snap ik het ook niet :S
 
Mol said:
Stelletje n00bs :W (ook Sander dus :*:*:*)
De correctie is afhankelijk van de omstandigheden. Ene keer is het 1% volgende keer is het 10%. Sander/iemand anders. Post je grafiek eens, daar is het op te zien. Rechtsboven staat de ISO corr. factor. Is die 100% dan is het ongecorrigeerd.
Heb je 20,0pk bij 97% dan doe je 20/97*100=20,62 Dan zou 20 gecorrigeerde pk's dus 20,62 ongecorrigeerde pk's zijn.

Inderdaad, die correctie is afhankelijk van de omgevingsomstandigheden (luchtdruk, luchtvochtigheid en temp.) om een goede vergelijking te kunnen maken onder verschillende omstandigheden....

Slim he? |( 8)
 
big-t said:
dat neem ik aan dat je met 15 pk niet iemand bij houd met 20 pk.
maare die pro race cilinders met 16 pk, die moeten toch Zeer goed getuned + afgesteld zijn willen ze die scores halen, of vergis ik me daar nu in?
ook zag ik een athena vlinder met 15 pk, vind ik ook knap, Ik had met athena ( tuned @heerlen ) 10.2 pk. dus allemaal mooi tune werk. dan liggen die cilinder in verhouding van prijs en vermogen toch in de buurd van de speed en evo. knap gedaan vind ik, of zit ik nou compleet fout. en zou er nog meer uit die cilinders te halen zijn?

Wowalt had 16.1 pk met pro sjees 2 home tuned en moest met choke open rijden anders was het helemaal bagger , ik zie um de 17+ nog wel halen :)
 
en die aerox met athena 3br tuned had ook 15 / 16 pk dacht ik, is ook erg netjes.
en 17 pk met pro race 2 is ook mooi, dan zullen de mensen met speed en evo toch maar moeten uitkijken tegen een pro race scoot.
en het is een stuk goedkoper, pro race max tuned is gelijk aan nieuwe evo.
laat staan als je voor de speed gaat moet je ook nog anders asje, kun je beter 2 pro race cilinder op vlammen :p

zag trouwens @smp best veel scoots met pro race,
eigenlijk zou je ook bij de uitslagen van de testbank ook moeten zetten wat voor cilinder ze hebben, dan zou je na zo'n dagje best kunnen zien welke cilinders echt goed presteren.

Maar hangt natuurlijk ook heel veel af van de afstelling, dus zouden die vergelijkingen niet echt kloppen, maar dan heb je wel een idee.
 
imo zal evo en speed altijd het hoogste scoren.

Gewoonweg omdat een pro race ook geen echte competitie is en ik een manston nog niet boven de 20 heb zien komen.

Uitgezonderd 2fast ed.
 
idd pro race is geen race cilinder,
maar gewoonweg dat er met een pro race 16 pk word gehaald ( home tuned en shoke open ) en dan de hoogste score van speed of evo @smp was 20,5
als die pro race zonder shoke en goed afgesteld dan 17 pk zou produceren.
is inprensiepe best weinig verschil die 3,5 pk. maar 3.5 pk is wel 3.5 pk.

zou wel vet zijn als iemand een score van 19 pk met een pro race 2 zou neerzetten.
 
Tja, ik heb zelf ook Pro race 2 gehad.Heb daar mee 17,5 pk gehaald.
Dit was wel op een dynojet bank.
Niet op SMP kunnen teste want hij is inbeslag genomen.
Maar Speed en Evo zullen idd wel sneller blijven.

Nu on-topic: Ik vond dit wel een erg geslaagde meeting.
Hopen dat er nog een komt ondanks de eigenaren.
 
Pro Race 2 Cilindertjes zijn zo gek nog niet, resultaten plaats ik binnenkort wel op het forum. Kijk maar hoeveel mensen ik aan poep heb gereden daar :+

Over het verhaal met Hendrik zijn Runner: Hendrik heeft gewoon de start niet goed onder de knie. Ik heb er een paar keer op gereden, en ding grijpt best aso aan :p Heb hem zelf wel goed gehouden, en dan is dat ding echt snel weg, en kom je met je 15 pk scootertje echt niet in de buurt.

Voor de rest, was echt een te vette meeting. Graag nog een keer :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top