Scooterweekend Speelmansplaten 24-25 september 2005

Status
Not open for further replies.
gvd voel me net een aap zonder banaan, dat ik niet heen ga :'( :'( :'(


1ste meeting waar ik niet ben :'( :'( :'(

Maar ieder geval veel plezier allemaal en hopen dat er mooie pics worden geschoten :*
 
dragsterlover said:
Maar ieder geval veel plezier allemaal en hopen dat er mooie pics worden geschoten :*

Mooie pics hoop ik ook op, spijtig dat ik ze niet zelf kan gaan maken :X

@ Mizzle: wrom niet naartoe |( ?
 
Wij waren ook onderweg, nog geen 5min en toen kwamen onze kameraden van justitie ons even controleren.. 9 Persoons bus + dikke aanhanger..
En toen mochten we niet verder :| , Bestuurder had E rijbewijs nodig, en die was niet aanwezig |(

Geen smp voor mij dan, nu maar kijken of ik ergens terecht kan om te banken -:-
 
PTT NRG said:
Wij waren ook onderweg, nog geen 5min en toen kwamen onze kameraden van justitie ons even controleren.. 9 Persoons bus + dikke aanhanger..
En toen mochten we niet verder :| , Bestuurder had E rijbewijs nodig, en die was niet aanwezig |(

Geen smp voor mij dan, nu maar kijken of ik ergens terecht kan om te banken -:-

zo gierig |(
 
Spasta said:
Mooie pics hoop ik ook op, spijtig dat ik ze niet zelf kan gaan maken :X

@ Mizzle: wrom niet naartoe |( ?

Ik zou een busje van de zaak meekrijgen, maar nu was er op het werk een storing waardoor ze het busje alsnog nodig hadde :'(
 
Mja ik kan ook niet gaan. Ook geen vervoer. Is zo klote.
Mss morgen gaan mits ik vervoer kan regelen. aanhanger heb ik voor 3 scoots maar niemand die wil rijden :(
 
Ik kan ook niet.. me vader zou me brengen.. maar me stiefmoeder heb de knie schijf in 4e gebroken en der elleboog in 2e:( dus me pa kan niet weg..
heel misschien dat ik morge nog ff ga..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top